środa, 10 września 2014

61. Nowości ze strony ZapachDomu.pl


Wspominałam Wam w poście Haul zakupowy z weekendu zniżek, że zamówiłam na stronie ZapachDomu.pl kilka rzeczy. Wczoraj paczka do mnie dotarła!:) Zapraszam do obejrzenia moich nowości.

Przede wszystkim chciałabym pochwalić sklep za świetny kontakt z klientem (za każdym razem wiedziałam, na jakim etapie jest moje zamówienie), fajne promocje oraz szeroki asortyment. Ja ponad godzinę wybierałam zaledwie kilka rzeczy.. Cóż, jak mogło być inaczej, skoro jestem uzależniona (tak przyznaję się;) od świeczek?
Paczki nie musiałam otwierać, już w chwili jej odebrania przepięknie pachniała! Bałam się tylko, że dostanę połamane woski, ponieważ paczka przyszła w kopercie z bąbelkami. Jednak były to tylko moje obawy, wszystkie produkty były w nienaruszonym stanie, co możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach :)



Zamówiłam dwie świeczki Kringle Candle (melon, gruszka), wosk Kringle Candle (Sea Sail), oraz tealight zapachowy (myślałam że to mini woski; malina, jagoda, arbuz) oraz 5 wosków Yankee Candle z najnowszej kolekcji (Amber Moon, Honey Glow, Ginger Dusk, Wild Fig, Cranberry Pear).








Jak tylko przetestuję moje zamówienie to na pewno napiszę recenzję:) Dajcie mi czas a podzielę się moją opinią. To mój "pierwszy raz" z firmą Kringle Candle. Jestem ciekawa jak się będą spisywać produkty tej firmy.


Co sądzicie o woskach/świeczkach Kringle Candle? 
Jak Wam się podobają nowe zapachy Q3 Yankee Candle? 


Trzymajcie się ciepło!

1 komentarz:

  1. tyle pięknych zapachów *_*

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!! :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...