wtorek, 16 września 2014

65. Perfumy: Miss Dior oraz Miss Dior Cherie


Nie lubię wydawać zbyt dużo pieniędzy na ubrania, akcesoria czy kosmetyki. A już w szczególności nie wyobrażałam sobie wydawać ok. 300zł na perfumy. Jednak moje zdanie zmieniło się 2 lata temu, gdy dostałam perfumy Miss Dior Cherie od mojego Chłopaka. Zapraszam do recenzji:)

Wszystkie moje perfumy bądź wody toaletowe kupowałam najczęściej w AVON lub drogeriach. Dzięki tym zakupom nie wydawałam więcej niż 80zł. Miss Dior Cherie dostałam od Chłopaka i to były moje pierwsze tak drogie perfumy. Mam je od dwóch lat, ponieważ używam je tylko na specjalne okazje (na ten moment mam niestety końcówkę). Klasyczne Miss Dior dostałam również od mojego Chłopaka. Czekając na samolot powrotny z Kofru wręczył mi siateczkę z tymi perfumami. Czasami się zastanawiam czy te perfumy kupuje bardziej dla siebie czy dla mnie;) Na szczęście je lubię i nie mam z tym problemu ;)

Flakoniki perfum są bardzo podobne, posiadają charakterystyczną zatyczkę z kokardką. Kolor perfum Miss Dior to piwny, natomiast Miss Dior Cherie blady róż. Oba bardzo długo utrzymują się na ciele.

MISS DIOR CHERIE to delikatne, lekkie i przyjemne perfumy. Dlatego uwielbiam je używać w ciepłe, wiosenne bądź letnie dni. Zapach jest owocowo-kwiatowy. Nuty w nich zawarte to m.in.: paczula, nerola, drzewka pomarańczowe, turecka róża, gardenia, jaśmin, nuty runa leśnego. 


MISS DIOR są troszkę cięższe niż Miss Dior Cherie. Według mnie idealne na jesienno-zimowy czas. Zapach elegancki, mocny, kobiecy, trwały. Wyczuwalne są m.in. nuty piżma, paczuli, nuty kwiatowe. Również polecam!


Zaraziłam się miłością do droższych, porządnych i eleganckich perfum. Moje typy znajdują się w mojej WISHLIŚCIE w pasku zakładek. Mam nadzieję, że kiedyś spełnię moje zachcianki;)


Znacie oba zapachy Miss Dior? Co o nich sądzicie?


Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...