sobota, 6 września 2014

59. Weekend zniżek JOY/COSMOPOLITAN/HOT: HAUL (B&BW, The Body Shop, Five O'Clock, Super Pharm, Empik)


Dziś na świeżo.. Otóż 6-7 września odbywa się wspólna akcja rabatowa JOY COSMOPOLITAN HOT "I ♥ shopping. Weekend zniżek". Ja korzystając z okazji postanowiłam wybrać się na zakupy (mimo bardzo ograniczonego budżetu!). Kilka dni przygotowywałam się do tej akcji, chciałam uniknąć zalegających zapasów, rzeczy których właściwie nie używam itd. Najważniejszym wyznacznikiem moich zakupów jak wspomniałam wcześniej był bardzo ograniczony budżet, którego musiałam się trzymać! Zapraszam do obejrzenia moich zakupów...

Planując zakupy postanowiłam wejść TYLKO do 5 sklepów (!) aby uniknąć niepotrzebnych zachcianek, lub obalenia swojego postanowienia. W dwóch sklepach w których byłam kupony nie obowiązywały, były to dodatkowe, zaplanowane zakupy. O dziwo udało się, omijałam bardzo szerokim łukiem pozostałe sklepy choć kusiły niemiłosiernie;) Tak więc odwiedziłam Bath & Body Works, The Body Shop, Five O'Clock (dodatkowe zakupy), Super Pharm oraz do Empiku (również dodatkowe zakupy).






EMPIK
W Empiku dokupiłam do prezentu ślubnego (pisałam o nim TU) kwiaty, ale nie takie zwykłe, bo żelkowe!;) Jest to sprawdzony prezent, który kupuję na różne okazje tj. urodziny czy imieniny. Bukiet ten kosztował dokładnie 19,99zł. Wybór bukietów jest przeogromny, jest w czym wybierać. Kiedyś kupowałam z lizakami Chupa Chups, niestety teraz jest taka mini wersja, wg mnie trochę uboga za 12,99zł.



BATH & BODY WORKS (-40% przy zakupie co najmniej 2 produktów)
Jak tylko kupiłam gazetę JOY wiedziałam, że choćbym miała nie jeść przez miesiąc i tak kupię tam świece:P Nastawiłam się na średni rozmiar świec, planowałam kupić max. 3 sztuki. Będąc w Złotych Tarasach niestety zapachy średnich świec nie przypadły mi do gustu. Po bardzo długich przepychankach myślowych zdecydowałam się na dwie duże świece: Pineapple Mango, Sundrenched Vineyyard.

PINEAPPLE MANGO to bardzo słodki zapach mango i ananasa. Połączenie idealne, uwielbiam palić takie świece w okresie jesienno-zimowym w celu przypomnienia wakacji czy poprawienia humoru.

SUNDRENCHED VINEYARD według mnie zapach idealny na jesień. Wyczuwalny jest czerwony winogron, jego krzewy... Świeca pochodzi z limitowanej edycji PROVENCE 2014. Mój nowy faworyt!

Waga każdej świecy to 411g. Regularna cena tych świec to 89zł, ja zapłaciłam 53,40zł (1szt.).




THE BODY SHOP
W tym sklepie miałam w planach kupić tylko ściereczkę muślinową, ponieważ kupon -20% obowiązywał tylko na 1 rzecz. Jednak kuponu nie wykorzystałam, bo akurat są one na promocji. Przecenione zostały z 15zł za 1szt. na 9zł. Zastanawiałam się nad wypróbowaniem kremu do rąk, jednak zrezygnowałam.


FIVE O'CLOCK
Powinnam dostać w tym sklepie kartę stałego klienta. Strasznie często i dużo tam kupuję! Jeśli macie okazję to polecam! A wracając do zakupów. Tym razem zakupiłam kawy ziarniste dla mojej Mamy. Smaki Melon oraz Tropikalne Owoce są już Jej znane. Podczas ostatniej wizyty u mnie w Warszawie zakupiła m.in. te smaki. Dziś dodatkowo kupiłam Miętowe Praliny.


SUPER PHARM
Bałam się, że wydam tu najwięcej pieniędzy z powodu promocji na produkty L'Oreal i Maybelline (-45% z kartą LifeStyle). Zakupiłam dwa szampony Garnier Fructis po 11,99zł dla Chłopaka, płyn do higieny jamy ustnej Listerine (kupując duży płyn, mały płyn Fresh Burst za 1gr), pomadkę ochronną Nivea o zapachu arbuza (wszystkie pomadki z Nivea po 5,99zł), puder L'Oreal True Match (cena 31,89zł po promocji) oraz tabletki do zmywarki Fairy Platinum (zapłaciłam 14,99zł + 50 pkt LifeStyle).





To już wszystkie zakupy ze sklepów stacjonarnych. Jak przystało na świecoholiczkę na dwóch świecach się nie skończyło. Mając kupon (-25%) do sklepu internetowego Zapach Domu zamówiłam kilka wosków i świeczki. Moje zamówienie z tego sklepu pokażę jak tylko do mnie dotrze;)


Skorzystaliście z kuponów rabatowych z gazet? Pochwalcie się swoimi zakupami!


Trzymajcie się ciepło!

2 komentarze:

  1. Zawsze chciałam dostać taki bukiet z Empiku, ale nikt mi nie chce kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) Musisz odpowiednim osobom delikatnie zasugerować, skoro się nie domyślają;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...