czwartek, 11 września 2014

62. PhotoMIX: Last Months


Dziś post bardzo zdjęciowy. Mało do czytania - dużo do oglądania. Oczywiście nie są to wszystkie moje zaległe zdjęcia. Postanowiłam niektóre zostawić na recenzje, które zamierzam wprowadzić wkrótce na bloga ;) Zapraszam do oglądania...

Zdjęcia które zobaczycie trzymam od stycznia. Z braku chęci i czasu nie zamieszczałam ich na blogu. Ostatnio jestem bardziej aktywna i chciałabym, żeby tak zostało. Muszę się "wyzbyć" starych zdjęć abym mogła pokazywać Wam wszystko na bieżąco :) W takim razie lecimy z koksem ;)

LIDL (tealights do kominka zawsze kupuję w Lidlu:)

Biedronka

Biedronka

Biedronka

Słodkości (i nie tylko) przywiezione przeze mnie z Czech

moje zamówienie z Magia Zakupów

zakupy z Hebe

Targi Pracy na Stadionie Narodowym

by Dziubeka

by Dziubeka

prezent dla Siostry

przegląd prasy
essence all about sunrise Natura

Milka CHOCO JELLY pyyycha!

ShinyBox Żonkil

ulubione ;)

lakiery wibo Rossmann

zakupy Rossmann

pierścionki C&A

prezent od Taty z okazji Dnia Kobiet (APART)

masełka do ust Bielenda z Hebe

cienie absolute nude Catrice (Hebe)

świeczka bananowa Hebe

seledynowa torba RESERVED

Coca-Cola Reserved

ShinyBox FIT&SHAPE

zawartość ShinyBox FIT&SHAPE

torba z woskami sojowymi ;)
Biedronka

Biedronka (pierwszy z lewej NAJLEPSZY!)

wosk z zrobswiece.pl  bardzo tanie ale OKROPNE!!

ulubione pilniki z Natury

Rossmann

by Dziubeka (gratis)

woda termalna Uriage oraz zestaw próbek La Roche-Posay (SuperPharm)

moja kolekcja szamponów Altera (Rossmann)

produkty do depilacja Veet i Eveline  -  Rossmann

suchy szampon Batiste (Biedronka)

góra bikini F&F (za 10,20zł!) 

back to school też musi być :D (Tesco)

przegląd prasy II

wkrótce zawartość ;)

dobroci przywiezione z Grecji

pięknie pachnie ;)



gigant


najnowsza - kupony rabatowe 20-21 wrzesień

I to już wszystko ;) Jak widzicie dużo się tego nazbierało, kilka zdjęć pojawi się ponownie w celu napisania recenzji. Chcielibyście o czymś konkretnym przeczytać? Dajcie znać w komentarzach!


Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...