czwartek, 25 września 2014

67. Testowanie produktów z EveryDayMe oraz SampleCity


Tak jak w temacie posta zapraszam na zapoznanie się z produktami do testowania, które dostałam od EverydayMe oraz SampleCity.pl. Bardzo lubię testować nowości, dlatego bardzo ucieszyłam się, że będę mogła przetestować dane produkty. Zapraszam do dalszej części:)

Ostatnio na stronie SampleCity.pl pojawiła się ankieta, dzięki której zostałam zakwalifikowana do testów plastrów na pęcherze marki Compeet. Byłam strasznie podekscytowana bo lubię tę markę. Mam sztyft p/pęcherzom i jestem z niego mega zadowolona. Szczerze powiedziawszy gdy zobaczyłam produkt do testowania zamarłam. W zwykłej kopercie dostałam 1(!) plaster p/pęcherzom. Według mnie to żart. Nawet próbki kosmetyków starczają na 2-3 razy. Jak ja mam się wypowiedzieć na temat jednego plastra? No cóż, mam tylko nadzieję, że portal ten się pod tym względem poprawi;) Myślałam, że plaster wykorzystam na ostatnim weselu, jednak sztyft w zupełności mi wystarczył. Jednak plaster powędrował do mojej siostry, która ma straszliwe problemy z pęcherzami (każde buty robią jej "bubu" ;)) Wiem że już go wykorzystała i oczywiście przytaknęła że jeden plaster to za mało. I wyszło tak,że na jednej pięcie pęcherzy brak, a druga jest bąblach. Tak czy inaczej polecam produkt!




Jeśli obserwujecie mój Instagram to na ostatnim zdjęciu widzieliście tajemniczą paczkę z EveydayMe. Dostałam ją z powodu uczestwnictwa w Gronie Ambasadorów. Dostałam całe opakowanie kapsułek piorących Vizir, oraz 15 próbek. Do opinii na ich temat musicie poczekać, jak je porządnie przetestuję. Narazie zrobiłam 2 prania. Zobaczymy czy moje zdanie się utrzyma. SampleCity powinno uczyć się od EverydayMe. Tyle produktu w zupełności wystarczy aby wypowiedzieć się na jego temat. Koniec pisania, poniżej zdjęcia z zawartości paczki:)






 

Do każdej próbki dołącza się taką ulotkę. Próbki fajnie zapakowane, przynajmniej nie boisz się, że kapsułka pęknie.


Rozmiar kapsułki mnie zadziwił! Moim zdaniem jest bardzo duża.



Znacie te produkty? Dajcie znać w komentarzach co o nich sądzicie! :)


Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...