sobota, 13 grudnia 2014

82. Moje mikołajkowe prezenty (pomysł na prezent)

Coraz bardziej przekonywuję się do zakupów internetowych. Dlaczego o tym wspominam? Ponieważ wszystkie moje prezenty które dostałam, pochodzą ze sklepów internetowych. Jedynym minusem takich zakupów jest to, że nigdy nie wiemy co nam przyjdzie (chodzi mi o jakość, kolor, czy nasze produkty "przeżyją" podróż itd.). Jeśli nie macie pomysłu na prezenty dla najbliższych, to zapraszam do dalszej części posta, może wpadnie Wam coś w oko;)


Moje prezenty pochodzą z dwóch sklepów: Kosmetykomania oraz księgarni internetowej. Były to moje pierwsze zakupy i już mogę Was zapewnić, że nie ostatnie;)


Asortyment Kosmetykomianii bardzo przypadł mi do gustu. Znajdziemy tu wiele kosmetyków i nie tylko. Ja zamówiłam moje pierwsze produkty z MakeUp Revolution, Paese, Hakuro, Real Techniques oraz kultowe woski z Yankee Candle. Recenzje poszczególnych produktów niedługo na blogu!;) Jeśli macie wątpliwości czy zamawiać z tego sklepu, to rozwiewam wasze wątpliwości - można śmiało zamawiać! ;) Polecam ten sklep!

Lista zakupów:


/ Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale w podglądzie aparatu wyglądały dużo
 lepiej niż na ekranie komputera, a koniecznie musiałam je użyć jak tylko odebrałam paczkę;) /





Kolejne i ostatnie zamówienie. Jeśli obserwujecie mojego bloga, a dokładniej zakładkę WISHLIST to wiecie że od dawna marzyłam o książce Bobbi Brown "Perfekcyjny makijaż". Szkoda było mi wydać 70 zł za książkę do makijażu. Jednak gdy odkryłam księgarnię internetową Czytam.pl to postanowiłam ją zamówić. Pewnie spytacie co się raptem zmieniło;) Otóż za 70 zł to ja mam nie tylko moją wymarzoną książkę ale również najnowszą - "Magia spojrzenia". Niezły deal nie? :D Dodatkowo postanowiłam zamówić książkę KatOsu, bo cena również była kusząca.

Lista zakupów:


To już wszystko. Mam nadzieję, że choć troszkę Was zainspirowałam moimi prezentami. 


Znacie oba sklepy internetowe? Lubicie kupować online?
Dajcie znać w komentarzach!


Trzymajcie się ciepło!

2 komentarze:

  1. Książki makijażowe to i ja bym chciała dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz napisać stosowny list do św. Mikołaja a może spełni Twoją prośbę ;)
      pozdrawiam!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...