środa, 4 lutego 2015

96. Moje pierwsze zamówienie z SheInside.com - opinia, wrażenia, zdjęcia


Miał być post serii Filmowa środa, ale to za tydzień;) Dziś jednak przychodzę do Was z moim małym zamówieniem z internetowego sklepu SheInside.com. Jak wiecie sklep jest bardzo sławny wśród bloggerek, można znaleźć w nim naprawdę piękne, ale i kiczowate produkty. Zachęcona wieloma promocjami postanowiłam zamówić sobie rzeczy "na próbę". 

Bardzo długo zastanawiałam się nad zakupem z tej strony. Należę do osób, które lubią zobaczyć na własne oczy produkt, pomacać itd. Niestety dziś łatwiej, szybciej a przede wszystkim taniej robi się zakupy internetowe. Akurat SheInside nie należy do najtańszych, jednak po obliczeniu kosztów wysyłki na innych stronach (SheInside wysyła za darmo)  - wychodzi wcale nie najgorzej. Bardzo często są rabaty na produkty, polecam robić zakupy grupowe, wtedy najbardziej się one opłacają. Pierwsze zamówienie jest zawsze objęte rabatem -20%, kod na obniżkę można pobrać na fanpage'u sklepu.

Postanowiłam zamówić sobie dwie rzeczy: koszulkę i zestaw pędzli.
Koszulka (link TUTAJ) - szara z motywem korony, zauroczyła mnie nadrukiem, jak dla księżniczki :D Jakość o dziwo bardzo dobra. Fajny, lekko lejący materiał. Rozmiar: one size. Cena: 9,90$,czyli 33,66 zł. 
Zestaw pędzli (link TUTAJ) - 5 pędzli do twarzy i ich odpowiedniki do oczu. Puchacze, które polecała Zmalowana;) Już nimi pracowałam i prałam. Nie zauważyłam aby gubiły włosy. Fajnie się nimi maluje, szybko się myje. Do wyboru także inne kolory. Polecam. Cena: 14,95$, czyli 50,80 zł.

Teraz pytanie: jak długo czekałam na przesyłkę?
Przez to, że moje zamówienie było dość małe, darmowa wysyłka była tylko ekonomiczna. Obie rzeczy zamówiłam i zapłaciłam za nie dokładnie 17 stycznia. 5 dni trwało przygotowanie mojego zamówienia i 23 stycznia zostało wysłane. Do Polski dotarło 29, a u mnie w domu była już w piątek, 30 stycznia. Podsumowując: od momentu zamówienia i zapłacenia do otrzymania paczki do rąk własnych upłynęło 13 dni - uważam że to dość szybko, jak na ekonomiczną paczkę z zagranicy. W każdej chwili mogłam śledzić gdzie dokładnie jest, więc za to również plus.

Poniżej zdjęcia mojego zamówienia.











Jeśli chodzi o podsumowanie - jestem bardzo zadowolona z mojego pierwszego zamówienia. Na pewno nie będzie to moje ostatnie z tej strony;) POLECAM!


Zamawialiście już z SheInside.com? Polecacie lub odradzacie jakieś produkty?
Dajcie znać w komentarzach!


Trzymajcie się ciepło!

2 komentarze:

  1. Fajne zakupy, ja jeszcze nie kupowałam z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze faktycznie szybko Ci paczka dotarła :) Ładna ta koszulka :)
    Ja również mam zamiar zamówić w końcu coś z zagranicznego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...