czwartek, 11 grudnia 2014

81. Żele pod prysznic BeBeauty SPA: Indie, Maroko, Turcja /BIEDRONKA/


Dzisiejszy post to mini recenzja żeli pod prysznic z Biedronki, a dokładnie BeBeauty SPA inspirowane Marokiem, Turcją oraz Indiami. Zapraszam do dalszej części posta! :)


Wszystkie trzy żele zakupiłam w sierpniu w Biedronce za ok. 4zł. Myślałam, że jest to edycja limitowana, ale ostatnio widziałam, że nadal są one dostępne. Pojemność żeli to 300ml. 


TURCJA luffa, oliwa z oliwek - bardzo przyjemny, delikatny zapach oliwek. Żel określiłabym jako delikatny peeling, dzięki małym drobinkom. Skóra po użyciu żelu wydaje się gładsza i delikatna w dotyku. Nie wysusza skóry. Polubiliśmy się :)

INDIE irys, lotos - mój faworyt! Przecudowny zapach o największej intensywności spośród tej trójki. Trudno mi opisać ten zapach, bo choć jest lekko kwiatowy to wyczuwam w nim nutkę owocową. Zapach pierwsza klasa! Żel dodatkowo ma kuleczki, które nawilżają skórę, która po kąpieli jest miła w dotyku. Na pewno do niego wrócę:)

MAROKO olej arganowy, ekstrakt z bursztynu - zapach tego żelu bardzo mi przeszkadzał (mimo iż w sklepie mi się podobał) był mdły i bez wyrazu. Znudził mi się po kilku myciach, czasem musiałam zastąpić go innymi żelami. Maroko kojarzy mi się z przyprawami korzennymi i być może tego zabrakło mi w tym żelu. Miałam wrażenie, że lekko wysuszył mi skórę. 


Jeśli będę mieć jeszcze okazję, to na pewno wrócę do zapachu Indie i Turcja, które Wam bardzo serdecznie polecam. Nie mam większych oczekiwań co do żeli: mają ładnie pachnieć, dobrze się pienić i nie wysuszać mi skóry. Te dwa żele to spełniły.


Mieliście doczynienia z tymi żelami? Jakie są Wasze opinie?


Trzymajcie się ciepło!

4 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę te żele, ale ja w sumie w Polsce jestem sporadycznie, więc nie ma się czemu dziwić :)
    Ogólnie bardzo lubię kosmetyki z Biedronki i z większości byłam zawsze zadowolona :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żele kupiłam, bo oczywiście oblukałam je u innych blogerek;)
      A Biedronkę kocham nie tylko za kosmetyki, ale także za inny asortyment.

      pozdrawiam!

      Usuń
  2. Mi sie najbardziej podoba MAROKO ma fajny zapach i ja go codziennie używam polecam wybierać Maroko

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie najbardziej podoba MAROKO ma fajny zapach i ja go codziennie używam polecam wybierać Maroko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...