czwartek, 8 stycznia 2015

86. HAUL sportowy z Lidla. New in.

Przychodzę do Was z najnowszym haulem. Jest jeszcze cieplutki bo wszystkie rzeczy kupiłam dziś rano:D Tym razem jest to haul sportowy (nowość u mnie) a rzeczy pochodzą ze sklepu Lidl. Od dziś dostępna jest kolekcja odzieży, którą możecie zobaczyć TU, ale także akcesoria sportowe (TU). Zapraszam do obejrzenia mojego haulu:)
Według mnie nie poszalałam, oczywiście w porównaniu z innymi klientami sklepu, którzy ledwo co donosili produkty do kas. W sklepie byłam po 7 rano, ludzi było jak zwykle w bród! Na szczęście dorwałam to, co planowałam:) Choć zastanawiałam się także nad spodniami dresowymi, jednak z nich zrezygnowałam. Kupiłam trzy rzeczy: matę i piłkę do ćwiczeń oraz biustonosz sportowy.


MATA DO ĆWICZEŃ - długo zastanawiałam się nad wyborem maty, odwiedzałam wiele sportowych sklepów. Ta spodobała mi się bo jest dość gruba (ma ok. 1 cm grubości). Były 4 kolory do wyboru, ja kupiłam różową, bo o takiej marzyłam. Kolor w rzeczywistości przypomina mi fuksję, na zdjęciach w internecie bardziej przypominał pastelowy róż. Na ulotce dołączonej do maty są opisane przykładowe ćwiczenia z zastosowaniem maty. Mata wykonana jest z dwóch materiałów: wierzch jest z dość miękkiej pianki, natomiast spód jest wykonany ze standardowego materiału stosowanego w matach np.: do jogi. Wymiary: 150 x 70 x 1 cm. Cena: 29,99 zł. Link: MATA

PIŁKA DO ĆWICZEŃ - tak jak matę, piłkę także planowałam zakupić już od dłuższego czasu. Do wyboru mamy 3 rodzaje piłek: podwójna, okrągła z wypustkami oraz okrągła z ekspanderami. Ja wybrałam srebrną z wypustkami. W zestawie nie ma pompki (dla mnie to nie problem), można znaleźć następujące akcesoria: rurka do napowietrzania, 2 zatyczki, adapter do pompki oraz podnośnik do zatyczki. Maksymalne obciążenie piłki to 120 kg. Tak jak w przypadku maty, tutaj również dołączona jest ulotka z przykładowymi ćwiczeniami. Średnica: 65 cm. Cena: 33 zł. Link: PIŁKA

BIUSTONOSZ SPORTOWY - brakowało mi także biustonosza sportowego. Jednak nie chciałam inwestować w cholernie drogie oryginalne, bo nie wiem jak długo będę miała ochotę do ćwiczeń :P Dlatego postanowiłam kupić go właśnie w Lidlu. Dostępne są 4 kolory w rozmiarach S-XL. Ja wzięłam granatową eMkę, ze względu na rozmiar biustu i lekko się obawiam czy będzie dobry. Jeśli chodzi o jakość, to jest zarąbista. Nie spodziewałam się, że będzie aż taka dobra. Materiał jest dość gruby, elastyczny z różnymi fakturami (nie wiem jak to opisać) na danych partiach. Cena: 29,99 zł. Link: BIUSTONOSZ

Poniżej możecie zobaczyć jak wyglądają moje zakupy.






Napompowana piłka będzie już na Instagramie ;)






Osobiście jestem zadowolona z moich zakupów. Wypatrzyliście coś w ofercie Lidla dla siebie?
A może jesteście już po zakupach? Dajcie koniecznie znać w komentarzach! :)


Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...