poniedziałek, 12 stycznia 2015

87. JOYBOX grudzień 2014 - warto kupić?


Dziś o nowości na polskim rynku - o kosmetycznym boxie - JOYBOX. Nowością ma być wybór kosmetyków, które mają znaleźć się w naszym unikatowym pudełku, super nie?

W pudełku znajdziemy produkty pełnowymiarowe lub miniatury. Kosmetyki podzielone są na cztery kategorie. Pierwsza z nich to kosmetyki, które już są w boxie - jest ich aż 6. Z kolejnych kategorii: semi-selektywne, selektywne oraz prezent, wybieramy po jednym z kosmetyków według własnych upodobań.
Pudełko kosztuje 49 zł (z wliczoną przesyłką).

Moja opinia
Pudełko jest większe niż ShinyBox. Małym minusikiem jest to, że kosmetyki walają się po całym boxie (nie ma bibułek czy sianka). Dużym plusem moim zdaniem jest cena. Za niecałe 5 dyszek możemy przetestować aż 9 produktów (!). Jeszcze nie używałam wszystkich kosmetyków. Poniżej znajdują się zdjęcia tych, które wybrałam.


Produkty, które już są w boxie:
  • Żel pod prysznic ORIGINAL SOURCE coconut /250 ml/
  • Maseczka do twarzy BIELENDA: Błyskawicznie napinająca maseczka koktajlowa, Hydrożelowa maseczka nawilżająca lub Dotleniająco-nawilżająca maseczka enzymatyczna (ja dostałam peeling gruboziarnisty) /2 x 5 g/
  • Krem do rąk EVELINE argan & vanilla /30 ml/
  • Błyszczyk BELL permanent makeup lip tint /5,5 g/
  • Wazelina VASELINE pure petroleum jelly /50 ml/
  • Pasta do zębów SIGNAL white now gold /50 ml/
Szkoda, że nie było innych zapachów. Żel będzie można wygrać już niedługo w rozdaniu :)
Zdziwiłam się że dostałam peeling, skoro miały być do wyboru maseczki. Z tej firmy jeszcze nie miałam peelingu, dlatego z chęcią wypróbuję.
Lubię kosmetyki z Eveline, jednak nigdy kremu do rąk. Gdy zobaczyłam, że w zapachu jest wanilia pokręciłam nosem. Jednak gdy użyłam kremu zapach bardziej przypominał mi ciasteczka lub jakiś zimowy wosk z YC (nie mogę sobie przypomnieć jaki). Krem szybko się wchłania, nie trzeba dużej ilości aby nawilżyć dłonie.
Produktów do ust nigdy dość :) Mi trafił się tint o numerze 6. Trudno określić mi kolor, jest to mieszanka fuksji z purpurem. Bardzo mi się podoba!
Ostatnio często można poczytać o produktach VASELINE w internecie. Mi produkt przypadł do gustu, tym bardziej że mój chłopak ma problemy skórne i podkradł mi ten produkt;) Wcześniej ja również wypróbowałam go na sobie i bracie i jestem zadowolona. Fajnie, że jest to miniaturka, którą można schować nawet do małej torebki.
Jeszcze nie miałam tego produktu, wcześniej używałam tylko podstawowej wersji Signal White Now. Byłam z niej zadowolona. Dlatego mam nadzieję, iż z tego produktu także będę;)

Semi-selektywne (do wyboru 1 produkt):
  • Wydłużająco-pogrubiający tusz do rzęs ISADORA /3 ml/
  • Cienie mineralne do powiek ANNABELLE MINERALS /3 g/
  • Masło do ciała z minerałami z Morza Martwego APIS /200 g/
  • Maseczka do twarzy intensywnie nawilżająca APIS /100 g/
  • Olejek do kąpieli Kwiat migdała KNEIPP /20 ml/
Tuszy nigdy dość, a że skończyły mi się zapasy to idealny wybór ;)

Selektywne (do wyboru 1 produkt):
  • Balsam ujędrniający do ciała ESOTIQ /225 ml/
  • Balsam do ciała z masłem shea ORGANIQUE /100 ml/
  • Olejek rozświetlający do twarzy i ciała PAT&RUB /30 ml/
  • Tonik łagodzący Benefiance SHISEIDO /75 ml/
  • Peeling do biustu Push Up ESOTIQ /150 ml/
  • Musująca kula do kąpieli Sex STENDERS /130 g/
  • Tusz do rzęs Black Ecstasy GIORGIO ARMANI /2 ml/
  • Perfumy Elle L'aime LOLITA LEMPICKA /2 x 7 ml/
  • Konturówka do oczu MARY KAY /0,28 g/
  • Baza pod podkład Photo Finish Pure Minimizing Primer SMASHBOX /7 ml/
Patrz opis do zdjęcia wyżej ;)

Prezent (do wyboru 1 produkt):
  • Balsam do ust BALMI /7 g/
  • Bransoletka z zawieszka BY DZIUBEKA
  • Mini-świeczka z kieliszkiem YANKEE CANDLE /130 g/
  • Voucher na zakupy CORIN /30%/
Mam bzika na punkcie pomadek/balsamów do ust. Nawilżam je dosłownie co 5 minut. Nigdy wcześniej nie miałam tego balsamu, dlatego bez zastanowienia wybrałam właśnie ten produkt. Na dodatek dostałam zapach, który chciałam wypróbować, czyli MALINOWY:) Jednak po dłuższym testowaniu produkt mnie nie zachwycił.. A szkoda...

I jak Wam się podoba JOYBOX? Mnie bardzo, nie mogę się doczekać, co będzie w następnym pudełku!
Mieliście już z nim doczynienia? Dajcie znać!


Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...