niedziela, 28 grudnia 2014

84. (spóźniona) Filmowa środa #3

Z racji tego, iż miałam ostatnio obronę, oglądałam mało filmów i seriali. Dziś przedstawiam Wam kolejną porcję mini recenzji obejrzanych filmów. Tym razem jest ich 5, a poprzednie recenzje możecie przeczytać TU i TU. Zapraszam do dalszej części postu. :)



1. DAWCA PAMIĘCI (THE GIVER) - Głównym bohaterem filmu jest Jonas, który żyje w mieście bez wad. Kiedy zostaje wybrany przez specjalną radę na Odbiorcę Wspomnień - jedyne źródło wspomnień z przeszłości. Kiedy poznaje Dawcę Wspomnień całe życie Jonasa zmienia się o 180*. Poznaje on tajemnicę przez którą chcąc zmienić świat ściągnie na siebie i na innych wielkie niebezpieczeństwo. Jak nie lubię filmów s-f tak ten bardzo mnie zaciekawił, bardzo ciekawa fabuła, nie spotkałam się wcześniej z taką. Trzymał w napięciu do samego końca, już dawno nie oglądałam tak dobrego i wciągającego filmu. Film powstał na podstawie książki.

2. ZAGINIONA DZIEWCZYNA (GONE GIRL) - W dniu 5. rocznicy ślubu znika bez śladu żona Nick'a. Jak można się domyślić, wszystkie podejrzenia padają właśnie na niego. Postanawia udowodnić swoją niewinność. Nie mogę Wam więcej napisać o co chodzi w filmie, bo wszystko bym zdradziła;) Film mimo, że trwa 2,5 godz. to nie jest nudny, wręcz przeciwnie jest bardzo wciągający, a przez to nie wiadomo kiedy się skończył. Film bardzo polubiłam i polecam go każdemu!  Nie ukrywam, że czuję lekki niedosyt w zakończeniu, stąd moje pytanie. Film powstał na podstawie książki, czy w niej jest więcej wyjaśnione? Bo bardzo mnie to ciekawi i byłabym skłonna zakupić książkę;) Jeśli wiecie coś na ten temat to dajcie mi znać :)

3. POWIEDZMY SOBIE WSZYSTKO (THIS IS WHERE I LEAVE YOU) - Czwórka rodzeństwa spotyka się na pogrzebie swojego ojca. Całe towarzystwo wraz z nadopiekuńczą matką oraz swoimi partnerami próbuje przetrwać tydzień. W tym czasie domownicy dowiadują się o swoich problemach w związkach co w końcu prowadzi do odbudowania relacji między rodzeństwem. Wiele zabawnych ale również wzruszających sytuacji, które jak najbardziej każdy z Nas przeżył/przeżywa ;) Po obejrzeniu filmu nasuwają mi się dwie myśli: rodziny się nie wybiera, ale również to, że w życiu każdego z nas rodzina jest najważniejsza. O! Doborowa obsada. Czy zachęcam do obejrzenia filmu? Jako komedia tyłka nie urywa, ale na nudny, leniwy i zimowy wieczór w sam raz ;)

4. JAK WYTRESOWAĆ SMOKA 2 (HOW TO TRAIN YOUR DRAGON 2) - Druga część kultowej bajki. Odkąd Wikingowie i smoki żyją razem w zgodzie w Berk mija 5 lat. Spokój w mieście mija kiedy pojawia się Drago, który chce zawładnąć wszystkimi smokami. Czy Czkawka i Szczerbatek uratują mieszkańców Berk i swoje smoki? Obejrzyjcie, ponieważ bajka ta jest nie tylko dla dzieci;) I jak to w bajkach bywa: można się pośmiać ale także i wzruszyć. Polecam!

5. MY MAN IS A LOSER - Dwóch przyjaciół zwierza się ze swoich problemów małżeńskich samotnemu playboyowi. Ten daje im rady, które mają im pomóc, jednak najczęściej sprowadzają na nich jeszcze większe kłopoty. Komedia bez polotu. Wynudziłam się za wszystkie czasy, jednej z najgorszych filmów jakie oglądałam w ostatnich miesiącach.. Nie polecam, szkoda czasu!



Ciekawi mnie czy któryś z powyższych filmów oglądaliście? Podobał Wam się jakiś konkretny? A może macie swoje ulubione, którymi chcecie się podzielić? Dajcie znać w komentarzach! 


Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...