czwartek, 25 kwietnia 2013

38. New in cosmetics : AVON

Przepraszam za długą nieobecność - jednak czasem pewne rzeczy są ważniejsze od bloga... Mam dużo rzeczy na głowie: praktyki, praca magisterska, masa kolosów/połówkowych egzaminów albo nawet zerówki... A do tego po drodze jeszcze wesele znajomych :)

Dziś przedstawiam Wam moje nowości z AVONu, które ostatnio nabyłam.

Bardzo lubię kolekcję z COLORTREND. Jest ona stworzona dla młodych dziewczyn, dzięki czemu mają niższą cenę niż inne produkty firmy. Kosmetyki są można powiedzieć w pełnej palecie barw.. Ja postawiłam na pomadki i błyszczyki. Staram się nie kupować rzeczy o podobnych kolorach - niestety czasem kolory produktów odbiegają od tego jakie są w rzeczywistości.
Dlatego cyknęłam parę fotek produktów oraz jak one wyglądają w realu na ustach. Zapraszam do oglądania. Wszystkie produkty kosztowały mnie ok. 8 zł :)
Pomadki:
Błyszczyki:

Postanowiłam także zainwestować w szminkę "Idealny pocałunek", która bardzo spodobała mi się w katalogu. Była nieco droższa niż te wyżej - kosztowała bodajże ok. 16 zł. Jeśli mam być szczera jest porównywalna jak te tańsze - podobna długość trzymania się na ustach itd.

A Wy zamawiacie coś z AVONu? Macie jakieś ulubione kosmetyki z tej firmy?

Miłego wieczoru!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...