poniedziałek, 1 kwietnia 2013

35. I że Cię nie opuszczę...

Już od dawna przymierzałam się do obejrzenia tego filmu. Jednak ciągle coś stawało mi na przeszkodzie żeby tego nie robić. W końcu się przemogłam i postanowiłam coś Wam naskrobać na jego temat...


Opis filmu:

On kocha, lubi, a ona ... zapomina. Młode małżeństwo bierze udział w zdarzeniu, które na zawsze odmieni ich życie. W jego wyniku śliczna Paige traci pamięć, a mąż staje się dla niej obcym mężczyzną. Leo musi sprawić, by żona po raz drugi zakochała się w nim bez pamięci. Czeka ich druga pierwsza randka i drugi pierwszy pocałunek, więc nie obędzie się bez śmiechu i wzruszeń. Czy przysięga "i że cię nie opuszczę" odzyska swoją moc?kinomaniak.tv

Opis filmu robi swoje - takie filmy (romantyczne i "do płakania") uwielbiam oglądać /w szczególności kiedy mam zły dzień/
Do tego jeszcze ma platoniczna miłość Channing Tatum <3
Uwielbiam praktycznie każdy jego film, staram się oglądać wszystkie z jego udziałem..

Ale wracając do filmu.  Rolę damską gra tu Rachel McAdams. Moim zdaniem, reżyser fajnie dobrał ich jako parę. Dobra gra aktorska.

Film był inspirowany prawdziwą historią. Dzięki aktorom mogłam przenieść się bez problemu w ich świat... Nie byłabym sobą gdybym na takim filmie się nie wzruszyła ;P wciągająca historia

Jak dla mnie film godny polecenia!

Zostawiam Was z tym opisem, poniżej zwiastun i kilka zdjęć z filmu.



                                                                                     zdj. filweb.pl pinger.pl


Film możecie obejrzeć za darmo na kinomaniak.tv

Oglądaliście ten film? Podobał Wam się?

2 komentarze:

  1. Teraz i ja chcę go obejrzeć. Pozdrawiam. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno obejrze <3
    Super blog :)
    Obserwujemy?
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...