sobota, 6 kwietnia 2013

37. Biedronkowe szaleństwo!

W poprzednim poście obiecałam Wam pokazać moje zakupy kosmetyczne z Biedronki. :)


Kupiłam wszystko to, co sobie zaplanowałam!:) A to się rzadko (niestety!) zdarza...
Zapraszam do obejrzenia moich zakupów...

waciki Carea 2+1

 aktywne serum modelujące brzuch i pośladki Eveline
 żele pod prysznic FruitKISS: acaia oraz lilia wodna
 peelingi do ciała BeBeauty SPA: borówka oraz mango
 mydło w płynie Linda: kwiat lotosu i aloes
 tusze do rzęs Eveline EXTENSION VOLUME - wydłużający i pogrubiający, oraz multiodżywcza oliwka do skórek i paznokci Eveline
pędzle w etui
 oraz poniedziałkowy zakup w Biedronce - buty Reebok EasyTone

A na koniec jedyna rzecz jaką zakupiłam wczoraj będąc w Piasecznie na Dniu za Bezcen (strasznie się zawiodłam na tych promocjach!!) - torba NIKE w pięknym kolorze <3

Byliście na zakupach kosmetycznych w Biedronce? Koniecznie pochwalcie się zakupami!

Udanej soboty!!

5 komentarzy:

  1. płatki i peelingi kupiłam również lakiery do paznokci bell daj znać czy te tusze i produkty eweline są dobre

    OdpowiedzUsuń
  2. już u którejś blogerki widzę te pędzelki do makijażu :)Ja niestety nie miałam okazji jeszcze być w biedronce;P

    zapraszam do siebie na konkurs:
    http://crazyworld1000.blogspot.com/2013/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy, szczególnie pędzle
    zapraszam na rozdanie http://pasjekaroliny.blogspot.com/2013/04/mini-rozdanie-z-okazji-200-obserwatorow.htm

    OdpowiedzUsuń
  4. Uzywam easy tone juz kupe czasu :P Moja pupa stala sie 100 razy lepsza :] i jedrna Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Niewiele trzeba zrobić, wiele można wygrać! http://lllilian.blogspot.com/2013/04/rozdanie-konkurs.html -- lakiery, cienie oraz balsam do ust

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie byłam, a chciałam, lecz niestety brak gotówki zrobił swoje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...