wtorek, 7 maja 2013

39. Mobile Mix I

Hejka, jak po Majówce? Ja spędziłam ją w domu aby odpocząć od uczelni i nauki. Ale niestety wszystko co dobre, szybko się kończy :( Mam wrażenie że jeszcze dobrze nie przyjechałam a już musiałam wracać. Więc wracam do rzeczywistości..

Dziś wymyśliłam post typu MOBILE MIX. Zapraszam do oglądania zdjęć :)


wedding nail / dziecko? / buty Kappa z Lidla / ciasteczka "kartofelki" / pisanka Hand Made / żółte gerbery od chłopaka / moje jogurtowe odkrycie - Cavalier - dostępne w Kauflandzie / najlepsze pączki i drożdżówki z marcepanem <3 / czerwona herbatka :)

bokserki z Lidla / tulipany Lidl / trochę poczty / croissanty i drożdżówka z czekoladą Lidl (pyszota!) / sweterek House / rysunek dla Brata / tenisówki w łączkę Biedronka / Friday Night / rysunek dla Brata

sobotnie śniadanko / yummy! / Choc'O Lidl / jedzonko / Tort Williams - pycha!! / mój kawałek torciku - urodziny Tatusia / słodkości z Lidla / wiosenne warzywka - w końcu:) / Majówkowy grill

Chcecie abym dodawała tego typu posty?:)

Miłego dnia!

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...