środa, 3 maja 2017

101. Produkty GREEN PHARMACY - kremy do rąk JASKÓŁCZE ZIELE i RÓŻA + krem do stóp CEDR

Dziś na tapecie trzy produkty z Green Pharmacy. Zakupiłam je przy okazji zakupów w drogerii, były w ofercie "przykasowej" po ok. 3zł. Jesteście ciekawi mojej opinii? Zapraszam do dalszej części.

Green Pharmacy ma wiele produktów w swojej ofercie - od kremów do stóp po szampony. Wybór jak widać jest przeogromny. Kosmetyki te są kosmetykami ziołowymi. Ja zdecydowałam się na dwa kremy do rąk i jeden do stóp.


Krem do rąk Jaskółcze ziele - krem ten poznałam dzięki koleżance z pracy. Bardzo spodobał mi się jego zapach. Nie umiem porównać tego zapachu, trzeba samemu wypróbować;) krem ma działanie nawilżające i ochronne, ale czy rzeczywiście? Przyznaję ze nie miałam większych wymagań co do tych kremów, bo czego spodziewać się po produktach za 3zł? Krem fajnie się wchłaniał, cudownie pachniał, ale większych efektów nie widziałam. Wręcz przeciwnie - miałam wrażenie że po jego użyciu za chwilę musiałam znów aplikować go na dłonie. Krem owszem nawilżał ale tylko przez kilka minut. 

Krem do rąk Róża - do zakupu podkusiło mnie działanie kremu (odżywcze i nawilżające). Nie lubię zapachu róży, miałam nadzieję, że będzie to delikatny zapach, a przede wszystkim lepsze działanie niż krem wyżej. Niestety było tylko gorzej! Zapach (jak nazwaliśmy go ze znajomymi) "starej dewoty". Nie dało się zdzierżyć, aplikowałam tylko gdy miałam katar, potem się poddałam i oddałam swojej Babci. Coś okropnego! A coś na plus? Krem szybko się wchłaniał.

Krem do stóp ze skłonnością do zgrubień i odcisków Cedr - krem kupiłam ze względu na skład w porównaniu z innym do stóp w ofercie. Nie mam większych problemów ze zgrubieniami czy odciskami. Jednak działanie kremu - nawilżające, złuszczające i zmiękczające - przekonało mnie. Zapach jest lekko leśny, drzewny dzięki czemu mamy efekt odświeżenia. Krem szybko się wchłania, a stopy są naprawdę nawilżone. Jeśli mam być szczera, to nie spodziewałam się, że aż tak. Dlatego później dokupiłam go Rodzicom i Siostrze.

Czy tanie jest dobre? Otóż nie w tym przypadku. Nie lubię przepłacać, ale tych kremów do rąk na bank już nie kupię. A co z kremem do stóp? Nie mówię 'nie' :)

Jakie jest Wasze zdanie na temat kosmetyków Green Pharmacy?
Jakie produkty używałyście i polecacie? Dajcie znać w komentarzach!

Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...