niedziela, 30 kwietnia 2017

100. Haul Rossmann! Promocja -55% na kosmetyki do makijażu. Co kupiłam?

W piątek zakończyła się ogromna akcja Rossmanna na kosmetyki do makijażu. Jeśli jesteście ciekawi co kupiłam, zapraszam do dalszej części postu.

Tegoroczna promocja różniła się od ostatnich. Przede wszystkim po ściągnięciu aplikacji drogerii można było uzyskać większy rabat (-55%). To była fajna opcja, warunkiem tego rabatu był również zakup trzech różnych produktów do makijażu. Jak zauważyliście nie było podziału na twarz-oczy-usta. I tutaj moim zdaniem był maleńki błąd, bo zawsze klienci rozłożyliby się na dane dni a tak był pogrom w każdy dzień, co spowodowało ogromne braki już w pierwszych dniach promocji. Kolejną "nowością" tej akcji (przynajmniej wg mnie) była możliwość kupna kosmetyków przez internet - co było ogromną wygodą. Bez przepychanek, dotykanych kosmetyków, szybkie i sprawne zakupy. Minusem było to że bardzo szybko brakowało kosmetyków i to powinno być zmienione przy kolejnych takich akcjach..

Wracając do mojego haulu. Dla przypomnienia: akcja trwała od 20 do 28 kwietnia 2017r. Do moich zakupów podchodziłam 4 razy - dwa razy robiłam zakupy stacjonarnie oraz dwa razy internetowo. Niestety nie kupiłam wszystkiego co chciałam (brakowało mi bananowego i ryżowego pudru oraz paletki cieni Go Nude), ale cóż - życie, może następnym razem się uda. Trzeba robić zakupy tuż po północy w pierwszy dzień aby wszystko dostać;)
Oprócz typowych produktów do makijażu promocja objęła lakiery/odżywki do paznokci, (ochronne) pomadki do ust i podobno przy zakupie produktów do kąpieli było -3zł (tak mojej znajomej powiedziała Pani przy kasie :) ). A poniżej moje zakupy:


Podejście nr 1 - drogeria internetowa (21.04)
Od lewej:
Wibo eyeliner czarny
Lovely tusz Pump Up
Maybelline paleta pomadek Color Drama 01 Crimson Vixen
Maybelline paleta cieni The Nudes
Maybelline paleta cieni The Blushed Nudes
Maybelline eyeliner Lasting Drama czarny


Podejście nr 2 - drogeria stacjonarna (22.04) - Gratis do zakupów dostałam gąbkę do makijażu Rimmel :)
Od lewej:
Miss Sporty tusz Studio Lash 3D Volumythic
Sally Hansen odżywka Maximum Shield
Sally Hansen preparat do usuwania skórek Instant Cuticle Remover
Sally Hansen wysuszacz lakieru Insta-Dri
Bourjois tusz Twist Up The Volume
Wibo puder Fixing Powder
Wibo paleta cieni Neutral
Wibo paleta do konturowania 3 Steps to Perfect Face Light
Wibo paleta pomadek Holy Chic
EOS balsam do ust Blueberry Acai
Body Club balsam do ust Green Apple Twist
Bielenda baza pod makijaż Pearl Base (efekt poprawy kolorytu)
Bielenda baza pod makijaż Bronze Base (efekt słonecznego blasku)

Od lewej:
Babydream szampon dla dzieci
Isana żel pod prysznic Czarne jagody
Isana olejek pod prysznic (u mnie do mycia pędzli)
Isana żel pod prysznic Plumeria
Colgate pasta Max Fresh
Isana zmywacz do paznokci
Olia farba nr 5.3 złocisty brąz

Od lewej:
L'Oreal płyn micelarny Skóra wrażliwa i sucha
Ewa Schmidt Opaska kosmetyczna na włosy


Podejście nr 3 - drogeria stacjonarna (26.04)
Od lewej:
SenseBody pędzel do aplikacji masek
Lovely bronzer Milky Chocolate (medium)
Lovely matowy błyszczyk Extra Lasting nr 5
Ados lakier do paznokci Gel Lack nr 13 (brudny róż) i 29 (niebieski)


Podejście nr 4 - drogeria internetowa (28.04)
Od lewej:
Evree peeling do ust Pomarańcza i Poziomka
Maybelline paleta pomadek Color Drama 02 Blushed Bombshell
Evree multifunkcyjny balsam Poziomka i Pomarańcza









A jak Wasze zakupy? Kupiliście wszystko co zaplanowaliście? Dajcie znać w komentarzach!

Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...