czwartek, 6 marca 2014

47. Czekolady Milka - EDYCJA LIMITOWANA - kiss me, love me, hug me

 Wróciłam do żywych po cudownym babskim weekendzie w Pradze! :)  Było super... Nachodziłyśmy się jak głupie, ale zwiedziłyśmy praktycznie całą Pragę.. Być może wkrótce będzie jakaś krótka fotorelacja.
 ***
Wracając do tematu posta....
Jeśli widzieliście mój Instagram to wiecie, że uwielbiam czekolady (niestety!). Ostatnią moją ulubioną marką czekolad jest MILKA. Co jakiś czas wychodzą nowe smaki, a niekiedy jakieś limitowane edycje. Dziś o jednej z nich.. Pojawiła się ona w styczniu tego roku.
Jak każda edycja limitowana z Milki zawiera 3 różne smaki. Tym razem były to:
          KISS ME - pomarańczowa
          LOVE ME - śliwka
          HUG ME - gruszka







KISS ME - czekolada z nadzieniem jogurtowym o smaku pomarańczy. W nadzieniu występują cząstki skórki pomarańczy.







 
 
LOVE ME - czekolada z nadzieniem 2 poziomowym. Dolna warstwa to nadzienie mleczne, górna śliwkowa (typ dżemu).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HUG ME - czekolada z nadzieniem kakaowym o smaku gruszkowym. W nadzieniu można spotkać cząstki skórki gruszki.






Czekolady dostałam od mojej mamy, wiem że kupiła je w Empiku. Kosztowały tam ok. 4zł. Były one także dostępne w Żabce czy Lidlu.

Najbardziej chciałam spróbować wersji gruszkowej, ponieważ rzadko się spotyka ten smak. Jednak bardzo mnie zawiódł. Jak dla mnie czekolada jest bardziej czekoladowa niż gruszkowa.
Śliwki lubię ale bez przesady, dlatego spróbowałam tego smaku bardziej z ciekawości. Myślę że smak jest zbliżony do Wedlowskiej wersji.
Zaskoczeniem była dla mnie czekolada KISS ME. Czekolada przepyszna, mimo że nadzienie jest jogurtowe o smaku pomarańczy. Pochłonęliśmy ją praktycznie na raz.

Próbowaliście tych smaków? Który z nich Wam najbardziej smakował?

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...