piątek, 28 lutego 2014

46. Domowy sok a'la KUBUŚ (bez sokowirówki) *bez cukru*

Dziś post kulinarny. Ostatnio naszło mnie na picie koktajli i soków. Jednym z moich ulubionych soków jest sok marchwiowy typu Kubuś. Postanowiłam spróbować swoich sił w zrobieniu takiego soku. Pomógł mi w tym filmik Piotrka Ogińskiego na YT. Troszkę go jednak zmodyfikowałam.
Do zrobienia tego soku na szczęście nie potrzebujemy sokowirówki, której osobiście nie mam. Ze sprzętu elektronicznego potrzebujemy jedynie blendera. Ja z braku blendera użyłam specjalnej końcówki do miksera. Sok jest bez dodatku cukru! :)


Składniki:
ok. 1kg marchwi
2 banany
1 puszka brzoskwini
1 szkl. wody (opcjonalnie)

Przygotowanie:
1. Gotujemy marchewki tak aby były miękkie. Ja osobiście gotowałam je ok. 20 min. (Marchewek nie ubierałam przed gotowaniem, bo moim zdaniem lepiej się je obiera jeśli są miękkie;))

2. Marchewki kroimy na mniejsze kawałki, aby lepiej się blendowało składniki. Dodajemy pozostałe składniki (w moim przypadku banany i brzoskwinie, obowiązkowo z sokiem!) wraz z wodą.


3. Wszystko blendujemy. Smakujemy i ewentualnie dodajemy więcej słodszych owoców. Jeśli chcemy aby sok był rzadszy dodajemy więcej wody :)


SMACZNEGO!! :)

 Nigdy nie myślałam że zrobienie takiego soku zajmie mi tak mało czasu. Na pewno będę go robiła częściej a dla urozmaicenia będę dodawać inne owoce. Zachęcam do zrobienia swojego "kubusia"!

Zapraszam na mój INSTAGRAM  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...