sobota, 23 marca 2013

32. Inżynierskie Targi Pracy oraz Międzynarodowe Targi Gastronomiczne

Dziś krótko ale na temat - targi, w których ostatnio uczestniczyłam.


Inżynierskie Targi Pracy
 Zorganizowane na Politechnice Warszawskiej w dniach 19-20 marca. Niestety nie było mi dane być w pierwszy dzień. Za to byłam w drugim. Obłowiłam się gadżetami różnych firm. Żałowałam, że wcześniej się nie zainteresowałam tymi targami, bo można było uczestniczyć w bezpłatnych wykładach firm. Oto moje łowy:
masa długopisów, ołówki, notatniki, teczka, plecak, T-shirt, bidon na wode, kulka z MM

XVII Międzynarodowe Targi Gastronomiczne
Żeby można było dostać się na te targi trzeba było mieć zaproszenia. Mnie kopnął ten zaszczyt i dostałam je od znajomej. Zabrałam ze sobą znajomą. Targi trwały 3 dni (20-22 marca). Pierwszy raz byłam na tego typu targach więc nie miałam pojęcia co mnie czeka. Byłam miło zaskoczona - oprócz prezentacji przeróżnych sprzętów, strojów, dodatków itd. mogliśmy popróbować trochę potraw, napoi, kaw, lodów, drinków i to wszystko za darmo... Każdy z uczestników targów dostawał torbę ulotek i dodatków, komu się poszczęściło dostał coś jeszcze. Oto co dostałam:
gazetki i ulotki firm

kalendarz, szklanka z Gorzkiej Żołądkowej, w takich kubkach plastikowych ze STOCK'a dostawaliśmy drinki, muffinka z Samsunga

a w takich pojemniczkach dostawaliśmy mrożone napoje Slashy :)

Jestem bardzo zadowolona z obu targów. Polecam każdemu, kto ma okazje chodzić na tego typu imprezy :)

A Wy chodzicie na takie targi??
___________________________________

Pochwalę się Wam jeszcze, że nazbierałam z Kinder opakowania i wymieniłam je na pudełko śniadaniowe z wkładem chłodzącym:) 

Zabieram się za sprzątanie,
MIŁEJ SOBOTY!

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...