piątek, 15 marca 2013

29. Spotkanie z Pracodawcą: Beauty with P&G

Dziś o szkoleniu zorganizowanym przez bestoferta.pl oraz firmę Procter&Gamble. Spotkanie to odbyło się 8 marca - taki prezent na dzień kobiet:)
http://szp.org.pl/
Cały dzień podzielony był na dwie części: warsztaty beauty oraz case study. Niestety nie mogłam uczestniczyć w drugiej części, gdyż wracałam do domku:)

Warsztaty polegały na tym, że można było skorzystać z usług makijażystki, fryzjera, a także mogłyśmy zbadać swoją skórę - odpowiadała za to firma OLAY.
zdjęcia: http://szp.org.pl/

Ja nie skorzystałam z tych usług, gdyż po pierwsze nie można było się dostać do danego stanowiska,a zresztą nic ciekawego nie robili...moim skromnym zdaniem oczywiście :p

Każda z uczestniczek tych warsztatów dostawała takie zestawy upominków:
Mały poczęstunek:

Powiem Wam szczerze, że oczekiwałam czegoś fajniejszego i konkretnego na tych warsztatach i nie ukrywam, że byłam zawiedziona...a może za dużo oczekiwałam..?

Kilka fotek (fot. ze strony http://szp.org.pl)
___________________________________________________________

A teraz z innej beczki:P

W czwartek pod Politechniką Warszawską odbyła się akcja FRUGO. Rozdawane były całe zgrzewki napojów. Ja ze znajomymi też skorzystaliśmy na tym:
Ciekawi mnie czy często są takie akcje koło uczelni.. Szczególnie gdy zrobi się ciepło:)


I to chyba byłoby na tyle, idę pooglądać kabarety na TVP2 "Dzięki Bogu już weekend" :)
A potem do łóżeczka nowy numer Harper's Bazaar

Przypominam, że jutro jest weekend zniżek z JOY'em !:)
Miłego weekendu!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...