poniedziałek, 11 marca 2013

27. Lay's Jaki to smak?

Hejka!
Jestem padnięta - w weekend byłam w domu, ale prawie cały czas w rozjazdach... Trochę się obkupiłam, ale o tym innym razem:)
..i jeszcze ta pogoda iście "wiosenna" :/ CHCĘ JUŻ WIOSNY! a nadają że taka pogoda  ma być święta :/ MASAKRA.

Dziś krótko o akcji Lay's. Owa firma wymyśliła konkretne smaki chipsów. Ale nie podała na opakowaniu jaki to smak. Dla tych osób które prawidłowo odgadną smak jest nagroda 50 tys. zł :O
Zachęcam do zgadywania, jak dla mnie to niezła zabawa!:) A już dla mojego chłopaka to w szczególności:P
Mi osobiście trudno odgadnąć smaki. Ale mogę powiedzieć że niebieskie - serowe oraz pomarańczowe - mięsny smak to moje faworyty jeśli chodzi o smak chipsów.

A Wy bierzecie udział w tym konkursie? Który smak jest dla Was najlepszy?

Miłego tygodnia! :)

2 komentarze:

  1. Nie próbowałam tych Chipsów - staram się unikać tego typu jedzenia w trosce o linię ;)

    Pozdrawiam i obserwuję koleżankę z Malinowego Klubu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również unikam tego typu przekąsek ale akcja ciekawa sama się zastanawiam czy bym odgadła dany smak

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...