wtorek, 6 listopada 2012

9. GrzesznikAdam i jego książka "Facet na telefon"

Witam,
Dzisiaj napiszę o erotycznym blogu na który się kiedyś natknęłam oraz o książce autora owego bloga:) Ale od początku....
fot.: http://www.netkobiety.pl/

Na tego bloga trafiłam zupełnie przypadkowo.. Gdzieś około rok temu bardzo długo nie mogłam zasnąć. Sama już nie wiedząc co szukać w necie, weszłam na stronę onet.pl, gdzie polecali artykuł (bynajmniej tak na początku myślałam) o wymownym tytule "Znaleźć sponsora". Autor napisał tam o tym, że dużo osób pisze do niego aby się dowiedzieć jak zostać prostytutką albo znaleźć sponsora. Zaciekawiło mnie to.... I tak właśnie się zaczęło... Adam opisuje swoje spotkania z klientkami, swoje spostrzeżenia na dany temat. Bardzo lubię czytać tego bloga - zaraz pomyślicie że dlatego bo są tam opowieści z pieprzykiem, ale nie tylko dlatego..:) Nie znam Adama, ale po treści widać, że jest inteligentnym mężczyzną, którego można albo kochać albo nienawidzić;) Kocha to co robi. Uważam, że każdy powinien tak mieć. Ja szczerze polecam bloga do poczytania;)) Blog Adama. Bloga polecałam swoim koleżankom i z tego co wiem, czytają go nadal;p

Kiedy poleciłam go przyjaciółce powiedziałam do niej, że teraz to czekam na jego książkę i na ewentualny film lub serial... I tak dosłownie parę dni po moich słowach Adam napisał na blogu, że dostał propozycje napisania książki;) Książkę napisał jako Gabryel A. J.
Ja osobiście nie mogłam doczekać się premiery (11 lipca 2012 r.). Praktycznie wychodząc z empiku zaczęłam ją czytać. I tak 2 dni i po książce... Teraz moja książka krąży po moich znajomych i to nie tylko kobietach :P
Książka jest tak jakby podzielona na części w których opisuje swoje odczucia Adam, odczucia Klientki bądź Widza..Odczucia te połączone w jedność dają nam daną historię. Podoba ma się taka forma bo wiemy co każda z osób myśli na dany temat itd.

Opis książki z http://empik.com/
"Facet na telefon wie, czego pragnie każda kobieta. Potwierdzają to dwa miliony czytelniczek, które śledzą blog erotyczny Adama.

Prowadzony przez Polaka mieszkającego w Australii blog stał się fenomenem – kobiety, które w ciągu dnia pracują, zajmują się dziećmi i domem, w których sypialniana rutyna już dawno zabiła kobiecość, znajdują w Adamie kochanka doskonałego – bez zobowiązań, bez zahamowań, idealnie wsłuchanego w ciało kobiety.

Na podstawie bloga powstała powieść o Adamie, męskiej prostytutce, który opowiada o swoich klientkach i odważnie opisuje erotyczne zlecenia, wyrafinowane scenariusze schadzek. Jego klientkami są kobiety, których nikt o to by nie podejrzewał.

Marta - jej mąż, zamożny biznesmen, widzi w niej delikatną i subtelną kobietę. Tak też ją kocha. Nawet się nie domyśla, że Marta potrzebuje mocniejszych wrażeń.

Alicja - jej szczęśliwe małżeństwo zniszczyła choroba męża. To na jego prośbę szuka kochanka, który za niego wypełniałby małżeńskie obowiązki. Dzięki subtelności Adama ich spotkania nie mają gorzkiego posmaku zdrady.

Barbara - dojrzała, atrakcyjna, inteligentna kobieta. W oczach męża tylko żona. W czasie spotkań z Adamem budzi się w niej gorąca bogini seksu.

Edyta – odnosząca sukcesy, atrakcyjna młoda kobieta nie może na imprezach pokazywać się sama. Adam jest idealnym towarzystwem. Tym bardziej, że wszystkie koleżanki patrzą na niego  z pożądaniem.

Julita – pierwsza kobieta Adama, przewodniczka w świecie erotycznych doznań, to ona zmieniła młodego niedoświadczonego chłopca w kochanka doskonałego.

Seks jest ważną częścią ich życia. Ich obsesją, fantazją, potrzebą, sensem. Dla Adama jest profesją.."

fot.: http://empik.com/

Zwiastun reklamujący książkę:

EDIT: Książkę "Facet na telefon" i jej drugą część możecie kupić na moim koncie na OLX.pl! Zapraszam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...