sobota, 10 listopada 2012

14. H&M wiosna 2013 oraz Maison Martin Margiela for H&M

Zebrałam z kilku stron specjalnie dla Was kolekcje H&Mu : zapowiedź kolekcji na wiosnę 2013 r. oraz wybrane produkty ze specjalnej kolekcji Maison Martin Margiela for H&M. Zapraszam do oglądania:)
fot.: moda-online.pl
Wiosna 2013 r.

Można zauważyć, że w tej kolekcji królują czerń, beż, złoto oraz czerwień. Stroje są komponowane najczęściej na zasadzie TOTAL LOOKu. Kolekcja przypadła mi do gustu. Najbardziej podoba mi się m.in.
sukienka zdj. nr 2, bluza i spodnie zdj. nr 3, kurtka i apaszka zdj. nr 4, koszula zdj. nr 5, kamizelka oraz szorty zdj. nr 6, kurtka zdj. nr 7, spódnica zdj. nr 10, koszula zdj. nr 14...
fot.: groszki.pl, cogdziezaile.pl, boska.pl
  
Ja już nie mogę się doczekać, całej odsłony kolekcji. :)


Maison Martin Margiela for H&M
fot.: http://styledemocracy.com/
Kolekcję możemy znaleźć w sklepach już niedługo, bo już 15 listopada 2012 r., ale tylko w wybranych sklepach.
Sama kolekcja jak dla mnie trochę szokująca, osobiście chyba nigdy w życiu nie wymyśliłabym np. torebki która wygląda jak cukierek, albo która ma kształt rękawiczki itd. Ceny jak dla mnie kosmos. Mimo wszystko zapraszam do obejrzenia wybranych produktów z kolekcji:
  • spodnie
  • bluzki
  • marynarki
  • spódnice
  • sukienki
  • kurtki
  • torebki
  • buty
  • dodatki
fot.: hm.com/pl

Mam nadzieję, że przybliżyłam Wam trochę obie kolekcje. A Wam co najbardziej się podoba z w/w kolekcji? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...