środa, 21 listopada 2012

18. Zakupy w naszej kochanej Biedronce;)

Jak wiecie w sklepach typu Biedronka można znaleźć całkiem fajne a przede wszystkim niedrogie rzeczy do domu.. Ja osobiście w Biedronce jestem przynajmniej raz w tyg na dużych zakupach:) W tamtym tygodniu była akcja świąteczne porządki, wyczytałam na innych blogach że dziewczyny polecają odświeżacze powietrza itd. Niewiele myśląc poleciałam do Biedronki...
fot.: fakt.pl
Praktycznie z mojej listy zakupów nie kupiłam prawie nic. Oprócz produktów spożywczych kupiłam:
świeczki zapachowe LaRissa o zapachu: owoce leśne oraz łodyga bambusa (każda po 4,99 zł),
zapach do odkurzacza (2,99 zł) oraz
Air Wick pachnące patyczki o zapachu jeżyn i wanilii (11,99 zł).
Air Wick pachnące patyczki po wyciągnięciu wygląda tak:
I po zaaplikowaniu patyczków:
Nie mogłam niestety znaleźć odświeżaczy w spray'u z czego jestem bardzo niezadowolona... :/

W sobote kolejny raz byłam w Biedronce i ujrzałam, że są nowe zapachy świeczek - zimowe... A że uwielbiam świeczki...nie mogłam ich nie kupić;)
świeczka : białe kwiaty; podgrzewacze : zapach śliwki, czekolady i wiśni - kto by się nie skusił?! :)

Jeszcze co do świeczek - kiedyś w DD TVN była Perfekcyjna Pani Domu, która podpowiedziała, że jeśli nasypiemy soli na świeczkę koło knota, świeczka będzie świeciła się jaśniej oraz trochę dłużej. Można też koło knota nalać trochę olejków aby wzmocnić zapach świeczki :)

***

Co jakiś czas w Biedronce można spotkać kosmetyki w niższych cenach znanych marek.. W wakacje była firma Bell. Ja skusiłam się na róż oraz chabrowy lakier. W październiku była firma Eveline - wybrałam odżywkę do paznokci 8 w 1 i odżywkę do rzęs.



A Wy robicie zakupy tego typu w Biedronce? A może w innych marketach? Polecacie jakiś w szczególności? :)

2 komentarze:

  1. Ja robię w biedronce ;)
    Wkurzają mnie ludzie, którzy uważają, że biedronka to sklep dla biedaków

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na buty ;)
    Warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że każdy z nas ma swój ulubiony sklep, i ulubione produkty ktore w nim kupuje. Fajnie jak trafią sie jakies promocje na nie, gdyż wtedy można całkiem sporo zaoszczędzić.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...