środa, 1 marca 2017

98. DERMEDIC krem Hydrain2, krem Hydrain3, krem-żel Hydrain3

Dziś krótka recenzja kremów DERMEDIC. Pokochałam tą firmę (szczególnie serię nawilżającą HYDRAIN) od pierwszego użycia! Zapraszam do recenzji trzech - wg mnie - najważniejszych jak i najbardziej popularnych kremów owej firmy.


Produkty Dermedic zawładnęły nie tylko moją kosmetyczką ale również mojej mamy i siostry (jeśli obserwujecie mój Instagram to wiecie o co chodzi;) ). Ceny są przystępne, a dostępność Dermedic jest coraz większa. Próbowałam już kilka ich produktów i jestem bardzo zadowolona. Od czasu do czasu moja twarz strasznie kaprysi, więc albo uczula mnie dużo kremów albo działanie kremów jest odwrotne. Jednak mimo to kremy te się u mnie sprawdzają.


od lewej: Hydrain2, Hydrain3 krem, Hydrain3 krem-żel

Krem nawilżający Hydrain2
Najbardziej perfumowany krem z serii Hydrain. Ma dość mocny zapach, ale nie na tyle aby drażnił nos;) Fajnie nawilża moją twarz (typ mieszany), ale nie tłuści jej. Twarz po wchłonięciu kremu jest aksamitna i miła w dotyku. Nie spodziewałam się tak fajnych efektów nawilżających. Tym bardziej że kupiłam go na promocji za 10,90zł. Jak dla mnie nadaje się do każdego rodzaju skóry.


Krem-żel ultranawilżający Hydrain3 Hialuro 
Krem-żel ma bardzo lekką konsystencję, która wchłania się w ekspresowym tempie, krem jest idealny na lato (w zimie miałam wrażenie "zimna" na twarzy). Ja stosowałam go jako krem/bazę pod makijaż na całą twarz jak i powieki (podkład jak i cienie nie rolowały się). Ma świeży, ledwo wyczuwalny zapach, jak dla mnie przypominający świeży ogórek. Krem jest wydajny, niewielka ilość wystarczyła aby posmarować całą twarz. To był mój pierwszy zakup firmy Dermedic i był trafiony w 10! Polecam każdemu!


Krem nawilżający Hydrain3 Hialuro
Krem nawilżający posiada faktor SPF15. Ma najcięższą konsystencję ze wszystkich opisywanych w dzisiejszym poście kremów. Ale zarazem ma największe właściwości nawilżające. Dla mojego typu cery (skóra mieszana) jest zbyt mocny, nawet gdy używałam go w największe mrozy. Moja twarz po użyciu kremu szybciej zaczynała się błyszczeć, ale nie powodował rolowania podkładu czy cieni. Krem idealnie sprawdzi się u osób z suchą skórą. Krem tak jak i poprzednie szybko się wchłania, ma prawie niewyczuwalny zapach.


Podsumowując: Każda z Nas znajdzie coś dla siebie w kremach Dermedic. W zależności od potrzeb nawilżenia można dobrać odpowiedni produkt. Na lato szczególnie polecam krem-żel! Wszystkie trzy kremy mają świetną wchłanialność, przyjemny zapach a co najważniejsze świetną cenę (Dermedic często jest na promocji).


Używałyście produkty Dermedic? Dajcie znać w komentarzach, bo jestem ciekawa Waszych opinii na ich temat!

Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...