środa, 19 listopada 2014

76. Filmowa środa! NOWY CYKL #1


 Znów zaginęłam w akcji przez dłuższy czas. Powoli wracam do żywych, a przede wszystkim do blogowania:) Dziś zaczynam nowy cykl na blogu, czyli FILMOWA ŚRODA. W środy będą pojawiać się posty w których będę pisać o filmach które obejrzałam. Jeszcze nie wiem czy będzie to cykl tygodniowy czy może rzadszy. Myślę że wyjdzie to w trakcie i będzie zależeć przede wszystkim od ilości obejrzanych filmów. A teraz zapraszam do zapoznania się z filmami, które obejrzałam w okresie 1. 10. - 18. 11.



1. NEED FOR SPEED - Typowy męski film, w którym główne role grają wypasione i szybkie samochody;) Standardowo - wyścigi i przystojni faceci. Tobey chce się zemścić za śmierć brata swojej byłej dziewczyny. Winnym jest Dino, który ucieka z miejsca wypadku. Nie mając dowodów na swoją niewinność Tobey trafia do więzienia. Po wyjściu postanawia się odegrać na swoim wrogu decydując się na nielegalny i niebezpieczny wyścig. Czy Tobey zemści się za śmierć swojego przyjaciela? Tego dowiecie się oglądając film. Ja wciągnęłam się w fabułę i nawet nie zauważyłam kiedy film się skończył. Wszystko trzyma się kupy, fajnie i przyjemnie się go ogląda. POLECAM!

2. 22 JUMP STREET - Jest to druga część przygód dwóch policjantów Jenko i Schmidta. Tym razem trafiają oni do college'u gdzie mają dopaść handlarza narkotyków. Jednak to nie jedyny ich problem. Jenko trafia do drużyny sportowej gdzie poznaje Zooka, którego uważa za swoją bratnią duszę. Schmidt poznaje dziewczynę dzięki której trafia do klubu artystycznego. Czy ich drogi się rozejdą? Sprawdźcie sami! Bałam się że druga część nie dorówna pierwszej. Jednak ponownie śmiałam się w głos a czasem nawet płakałam ze śmiechu. Świetna komedia (szczególnie na tą pochmurną pogodę), czekam na kolejną część! ;) POLECAM!

3. WALK OF SHAME - Meghan Miles jest prezenterką telewizyjną. W ciągu jednego dnia rzuca ją narzeczony, a konkurentka dostaje prace o którą także walczyła. Z tego powodu jej przyjaciółki wyciągają ją na imprezę, po której upija się, ląduje w łóżku z nieznajomym. Rano dostaje wiadomość że ma jeszcze szanse dostać wymarzoną pracę. Wychodząc w pośpiechu od mężczyzny zapomina telefonu, a samochód właśnie odholowują wraz z pieniędzmi i dokumentami. Walk of shame to opowieść o drodze jaką przebywa Meghan w celu zdobycia pracy. Mam mieszane uczycia co do tego filmu. Miałam 3 podejścia, ciężko mi się go oglądało, przedłużał się niepotrzebnie, choć momentami był zabawny. Musicie sami ocenić czy było warto. PRZECIĘTNIAK


4. KSIĄŻĘ (THE PRINCE) - Paul to samotny ojciec i były gangster. Kiedy porywają jego córkę, musi zmierzyć się ze swoją kryminalną przeszłością. Wraz z przyjacielem z dawnych lat wyrusza odnaleźć córkę. Okazuje się że za jej uprowadzenie odpowiedzialny jest Omar, który chciał zemścić się na Paulu. Więcej nie mogę zdradzić bo się domyślicie co i jak:P  Lubię takie filmy, choć ten przypomina mi Uprowadzoną. Ciekawy, dużo akcji. Jak dla mnie PRZECIĘTNIAK (nie przebije Uprowadzonej;))

5. SPONSORING - Anna jest dziennkarką, piszącą aktualnie o prostytucji wśród studentek. Dzięki temu poznaje dwie z nich Charlotte oraz Alicję. Dziewczyny powoli wciągają Annę w swój świat, dla których jest wręcz obrzydliwy, jednak jej wydaje się coraz bardziej ciekawy... Spodziewałam się czegoś więcej po tym filmie. Na plakacie wielkie nazwiska Janda czy Chyra, a filmie jakieś małe epizodziki. Kulig (którą ostatnio bardzo polubiłam przez serial ''O mnie się nie martw'') czy Binoche według mnie nie pokazały na co je stać. Szczerze to jestem niezadowolona i cieszę się bardzo, że nie byłam na tym w kinie. Wynudziłam się, momentami przesuwałam żeby sprawdzić czy coś ciekawego się wydarzy. NIE POLECAM.

6. ZACZNIJMY OD NOWA (BEGIN AGAIN) - Gretta towarzyszy swojemu chłopakowi Dave'owi w jego trasie koncertowej w NY. Dan jest alkoholikiem nie radzącym sobie z własnym życiem - rozwiódł się z żoną, ma słaby kontakt z córką. Jednak pewnego wieczoru podczas występu Gretty Dan ma wizję, która może zmienić życie obojga... Bardzo sympatyczny, fajny i prosty film, choć momentami smutny i dołujący. Sporo dobrej muzyki i choćby dla niej warto go obejrzeć. No i oczywiście dla Adama Levine'a <3  POLECAM


7. WYCHODNE MAMUSIEK (MOM'S NIGHT OUT) - Trzy znajome Allyson (kura domowa próbująca pisać bloga), Sondra (żona pastora) oraz Izzy (przedszkolanka) umawiają się na wspólny babski wieczór. I do tego momentu nawet było śmiesznie, ale jak tylko tytułowe mamuśki ''wyjechały na miasto'' film stał się żenujący, beznadziejny a nawet irytujący. Nie dotrwałam do końca mimo częstego przesuwania filmu. BEZNADZIEJA (żenada!)

8. NON-STOP - Bill Marks jest agentem federalnym, który broni bezpieczeństwa pasażerów linii lotniczych. Jest alkoholikiem, a na dodatek boi się latać samolotem i nie lubi swojej pracy. Na szyfrowany telefon dostaje wiadomość z żądaniem okupu, jeśli odmówi to co 20 min. będzie ginąć jeden z pasażerów. Zadanie utrudnia się gdy wszyscy z pokładu samolotu myślą, że on sam jest zabójcą. Kocham filmy z Liamem Neesonem. Film ''Non-stop'' stał się moim następnym ulubieńcem :) POLECAM! BARDZO!

9. MIASTA MIŁOŚCI (THIRD PERSON) - Cały film opowiada trzy różne historie miłosne w trzech miastach.  Nowy Jork: Julia - była gwiazda opery mydlanej - zostaje oskarżona o usiłowanie zabójstwa swojego synka. Trafia on pod opiekę ojca, a ona usiłuje udowodnić swoją niewinność. Rzym: biznesmen Sean zakochuje się od pierwszego wejrzenia w pięknej włoszce Monice. Kobieta prosi go o pomoc w ratowaniu porwanej dla okupu córki. Mężczyzna wplątuje się przez to w kryminalną intrygę. Paryż: światowej sławy Michael opuścił żonę i chce związać się ze swoją kochanką Anną. Jednak wydarzenia z przeszłości sprawiają, że kochankowie nie mogą być razem szczęśliwi.. Powiem szczerze, że film obejrzałam z polecenia Laury z bloga GlamRockPrincess. Jednak bardzo się zawiodłam (mimo świetnej obsady). Film się mega wydłużał i na dodatek trwał ponad 2 godziny. Ledwo wytrwałam do końca. NUDA! Nie polecam.


10. ASTERIX I OBELIX: W SŁUŻBIE JEJ KRÓLEWSKIEJ MOŚCI - kolejne przygody dwójki przyjaciół Asterixa i Obelixa. Wraz z Goudurixem (pod przymusem) wyruszają pomóc królowej Kordelii w obronie Brytanii przed Cezarem. Bardzo fajny, zabawny i przyjemny film zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. POLECAM!

11. KRAINA LODU (FROZEN) - Bajka opowiada o dwóch siostrach - Annie i Elsie - księżniczkach Arendelle. Były ze sobą mocno związane do momentu gdy obdarzona magicznymi mocami Elsa przypadkiem rani zaklęciem Annę. Dziewczynkę uratowano, jednak Elsa cale dzieciństwo spędza w swojej komnacie, aby uczyć się panowania nad swoją mocą. Gdy rodzice dziewczynek giną na morzu, Elsa ma zostać królową. Niestety w dniu koronacji jej moc wymyka się spod kontroli i sprowadza na swój kraj wieczną zimę. Elsa ucieka, a jej siostra postanawia ją odnaleźć aby zima zniknęła. Po drodze poznaje Kristoffa i jego renifera Svena oraz bałwanka Olafa. Bajka bardzo przejmująca, pokazująca problemy samoakceptacji. Uwielbiam dwie piosenki: Mam tę moc (słucham gdy mam zły humor!) oraz Ulepimy dziś bałwana (przesłodka piosenka). Z bajek się nie wyrasta;p musicie koniecznie ją obejrzeć! Nie będę się rozwlekać - jednym słowem : POLECAM!!

12. PLAN UCIECZKI (ESCAPE PLAN) - Ray Breslin to specjalista w dziedzinie zabezpieczeń. Zamykany w więzieniach, udowadnia innym, że można uciec z każdego. Pewnego dnia zostaje zamknięty w więzieniu który poniekąd sam zaprojektował (wykonawcy 'zainspirowali' się jego książką). Ray chce jak najszybciej uciec z więzienia jednak nie jest to takie łatwe jak przedtem. Musi znaleźć odpowiedniego wspólnika... Film mega wciągający i bardzo ciekawy. Świetne efekty. Bardzo POLECAM!



Jak widzicie trochę tego było. Nie wszystko przypadło mi do gustu, jednak każdy lubi co innego, prawda?


A Wy jakie filmy lubicie i polecacie? Czekam na Wasze typy?


Trzymajcie się ciepło!

3 komentarze:

  1. NFS, Kraina Lodu, Plan Ucieczki, Non Stop - oglądałam :)

    Od siebie polecam świetny film z humorem - Likwidator :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko znajdę czas, na pewno obejrzę polecany przez Ciebie film:)
      pozdrawiam!

      Usuń
    2. Polecany przez Ciebie film był genialny! :) dziękuję za polecenie.
      pozdrawiam!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...