środa, 12 lutego 2014

45. New in Accessories

Powoli wracam do świata żywych. Po sesji, chorobie i jeszcze innych obowiązkach ;) Zapraszam do obejrzenia kilku ostatnich nowości z kategorii akcesoria/dodatki.



W końcu mam zegarek z Parfois. Dostałam go od mamy, kiedy była u mnie w Warszawie. Oczywiście nie mogłam się zdecydować jaki wybrać, ale padło na złoty z nowej kolekcji. Do tego dobrałam sobie pierścionki z promocji - układ idealny ;p
zegarek, pierścionki - Parfois

Następny dodatek to prezent Walentynkowy od mojego Chłopaka. Dostałam go wcześniej, gdyż nie będziemy się widzieć w ten dzień. Jestem bardzo zadowolona z prezentu, bo akurat nie zawsze zgadzamy się co do wyboru biżuterii;) Bransoletka jest z Elixy więc pewnie była kupiona w Aparcie. Składa się z wielu czarnych, gumowych pasków ze srebrnymi nakładkami. Dzięki temu, mogę ją wykorzystać do codziennych outfitów ale także do eleganckiej sukienki.
bransoletka - Apart

Ostatnie moje łupy to sobotnie, spontaniczne zakupy. Do centrum handlowego poszłam w interesie mojej Siostry, a wyszło tak, że ja się obkupiłam. Szlag trafił moje jedno z postanowień o oszczędzaniu :/ no cóż stało się... ale jeśli mam być szczera to nie żałuję :P
Poniższe torebki kupiłam na promocji w Croppie. Kupisz 2 rzeczy na promocji drugą rzecz masz za -50%. W ręce wpadły mi oczywiście torebki: beżowa już od dawna mi się podobała, niestety kiedy się na nią zdecydowałam - już jej nie było. Czarna z siwą klapą to moja zachcianka.
torebki - Cropp

Do H&M weszłam przypadkiem. Zobaczyłam, że jest promocja: Zrób zakupy za 100zł, a otrzymasz rabat -20zł. Niestety zapomniałam o kuponach na -25% z internetu (po obliczeniu zniżek, ta promocja bardziej by się opłacała). Jednak i tak jestem zadowolona, bo zawsze to jakiś rabat :P

Najpierw w moje ręce wpadła kurtka. Zawsze marzyłam o kurtce, typu ramoneska, beżowy zamsz. A tu jeszcze dodatkowo skórzane rękawy i dosyć cienki materiał (który jak najbardziej mi odpowiada). Następnie poszłam jak sroka na dział z biżuterią. W oczy rzucił mi się złoty naszyjnik a'la charmsy oraz bransoletki w 3 kolorach: złoty, różowe złoto i srebrny (mam w tych samych kolorach pierścionki). Na samym końcu czarna mała torebka, której na prawdę potrzebowałam (stara już się "zaużyła" ;)) Poprosiłam o rozbicie zakupów na 2 rachunki, dzięki temu miałam rabat -40zł.
bransoletki, kurtka, łańcuszek, torebka - H&M


Jak Wam się podobają moje nowości?
Pochwalcie się swoimi łupami z wyprzedaży! :)

Zapraszam na mój INSTAGRAM oraz portal TABLICA.PL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...