piątek, 13 grudnia 2013

42. New in books /znak.com.pl/

Ostatnio na blogu Kasi Tusk był kod promocyjny do zrealizowania w sklepie internetowym znak.com.pl. Promocja polegała na tym, że trzeba było zamówić książki na 200zł, a po wpisaniu odpowiedniego kodu zamówienie było zmniejszone o 100zł. Jak dla mnie taka promocja była bardzo korzystna!
znak.com.pl
Wybrałam kilka książek dla siebie i dla mamy.

Oto moje wybrane pozycje:
Paczka była bardzo dobrze zabezpieczona.



A teraz po kolei:
Kolejne części (III i IV) serii Pretty Little Liars. Oglądam ten serial i jestem zachwycona:) Dlatego jestem ciekawa książek. Czytałam opinie i podobno nie zgadza fabuła, ale nie przeraża mnie to. Zamierzam kupić wszystkie części i przeczytać - może kiedyś napisze coś o nich na blogu...

To książka dla mojej mamy, która była zachwycona poprzednimi pozycjami Anny Ficner-Ogonowskiej. Mam nadzieję, że i ta przypadnie jej do gustu:)

Zaintrygował mnie opis książki, dlatego postanowiłam ją też zamówić, podarowałam ją mamie, ale sama też przeczytam :) Na znak.com.pl jest bestsellerem co także przyczyniło się do zakupu tej książki.

Czytałam wiele dobrych opinii na temat tej książki. Chwilowo ma ją mama, ale jestem ciekawa czy mi się również spodoba. Nie miałam wcześniej styczności z twórczością Emily Griffin, ale jeśli zainteresuje mnie ta pozycja, to na pewno skuszę się na inne :)

Odkąd mieszkam z chłopakiem muszę więcej pichcić;p  Gdy mam trochę czasu oglądam jakieś programy kulinarne takie jak "Pyszne 25". Sięgnęłam po tą pozycję z ciekawości. Przepisy są łatwe, proste i przyjemne. Opisane przejrzyście, do każdego dania jest opis autorki na temat danego przepisu. Wczoraj ugotowałam Chili con carne i wyszło pysznie! :) Jestem MEGA zadowolona z tego zakupu. Książka powstała po pierwszym sezonie programu Ani, podobno ma też powstać druga część książki zwieńczający zakończenie drugiego sezonu programu. Jeśli tylko pojawi się na rynku - na pewno go kupie!! :)

Debiutancka książka Matthew Quicka "Poradnik pozytywnego myślenia" skradł moje serce. Czytałam go z zapartym tchem. Książka lekka i przyjemna. Moim skromnym zdaniem lepsza niż film. Gdy zobaczyłam że na rynku pojawiła się owa propozycja wiedziałam że znajdzie się w mojej kolekcji:P

Nigdy nie zamawiałam nic na tej stronie, ale jestem bardzo zadowolona z usługi. Zamówienie było warte 206zł a ja zapłaciłam 106zł i nie ponosiłam kosztów przesyłki :) Dobry kontakt z klientem, dobre promocje, niskie ceny. Jedynym minusem jest to, że nie ma tam tyle nowości jak np. w empik.com. Myślę, że jeszcze nie raz skorzystam z promocji! :) POLECAM!


Chciałabym Was zaprosić do wyprzedaży moich innych książek na facebooku :)
KLIK

W razie pytań proszę o kontakt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...