piątek, 20 lipca 2012

3. Ombre nails

Witam,
Dzisiaj postanowiłam napisać o ombre nails. A przynajmniej jak ja to robiłam na własnych paznokciach:)


1. Najpierw pomalowałam paznokcie na jednolity kolor, który stanowił bazę:
2. Następnie na tzw. "koszulce" na dokumenty zrobiłam dwa paski kolorów jasnego i mojej bazy. Granice między nimi roztarłam wykałaczką. Następnie oba kolory odbiłam na gąbce do makijażu.

3. Później wzór z gąbki odbijałam na paznokciach. Oto mój efekt:

Na końcu można jeszcze pomalować paznokcie bezbarwnym lakierem, wtedy paznokcie będą bardziej lśniące i nie będzie widać śladów z gąbki.

Pomimo, że do paznokci nie mam cierpliwości to ten sposób jest bardzo łatwy i na pewno efektowny:) Polecam wszystkim!

Użyłam następujących lakierów:

od lewej: bezbarwny Miss Sporty, MySecret nr 154 LEMON JUICE, Essence nr 79 VIVA LA GREEN

pozdrawiam

1 komentarz:

  1. podoba mi się :) osobiście robiłam w odcieniach różu :) wyglądało idealnie :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...