sobota, 7 lipca 2012

1. Witam po raz pierwszy...

Bloga założyłam spontanicznie. Wcześniej zachęcał mnie do tego mój chłopak. Nie wiem co sobie myśle zakładając go, ale niech będzie... Spontan jest najważniejszy;)

Może teraz kilka słów o mnie samej...
Tak jak mówi nazwa mojego bloga jestem zwykłą dziewczyną - studentka, 22-lata. Niczym niewyróżniającą się z tłumu (no może oprócz mojej fryzury i ''figury'';p). Polonistka ze mnie żadna, więc pięknych i długich wypracowań na dany temat raczej się nie spodziewajcie. Posty będą o tym o czym chcecie przeczytać lub też co mi przyjdzie do głowy.. Postaram się o to, żeby ten blog nie był też powieleniem innych.

Dobra, koniec na dziś. Zapraszam do następnych postów!

http://pinspire.pl/
Jeśli macie jakieś pytania, chcecie żebym o czymś napisała to piszcie:)
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Powodzonka!
    Wiolka.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierścionki zakupilam na stronie internetowej Nefryt... po bardzo niskiej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niskie ceny, super rzeczy - to mi jak najbardziej odpowiada! :)

      DZIĘKUJĘ ZA SZYBKĄ ODPOWIEDŹ:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...