sobota, 30 sierpnia 2014

55. Czekolady WEDEL KarmelLove!

Na rynku pojawiły się nowe smaki czekolad firmy WEDEL. Seria została nazwana jako KarmelLove i posiada 3 rodzaje czekolady. Każda czekolada ma smak karmelowy, które różnią się dodatkami. Zapraszam do zapoznania się z nową ofertą WEDLA.


KARMELOWA
Jako jedyna nie posiada żadnych dodatków. Kupiłam ją tylko dlatego, bo myślałam, że posiada kawałki karmelu. Myliłam się. Sama w sobie jest dosyć słodka i chyba bym nie stwierdziła smaku karmelu, gdyby nie napis na czekoladzie. Kolor czekolady jest beżowy, troszkę ciemniejszy od czekolady białej. 


KARMELOWA Z WAFELKAMI
Czekolada z wafelkami. Bardzo małymi kawałeczkami wafelków, prawie niewidocznymi. Są niestety średnio wyczuwalne. Nadzienie chyba było robione z tych cieniutkich wafelków z obrazka:P Spodziewałam się, że czekolada będzie z posmakiem lub z lekko chrupiącymi wafelkami. W tym przypadku również się zawiodłam. Czekolada 4 liter nie urywa.


KARMELOWA Z SOLONYMI ORZESZKAMI
Najlepsza ze wszystkich trzech. Słodycz czekolady przełamana solonymi orzeszkami to moim zdaniem strzał w 10! Rzeczywiście wyczuwa się solone orzeszki. Super połączenie. Ja na pewno jeszcze po nią sięgnę. Szczerze polecam!


Wszystkie czekolady były zakupione w Tesco za ok. 3zł. Podsumowując: fajny pomysł na stworzenie czekolad o smaku karmelowym. Jednak najlepsza ze wszystkich jest ta w połączeniu z solonymi orzeszkami.

Próbowaliście czekolady o tych smakach? Która Wam najlepiej smakuje?

Trzymajcie się ciepło!

5 komentarzy:

  1. Wersja z orzeszkami to cudo. Uwielbiam słono-słodkie połączenia, kocham karmel, a ta czekolada smakuje jak masełko orzechowe z karmelem :) Lubię też klasyczną, choć fakt - jest zabójczo słodka. Poluję teraz na wersję z wafelkami, niestety mam problem z dostępnością. Jak były wszystkie, to kupowałam jak maniak orzechową, potem naszło mnie na czystą, a teraz nigdzie nie ma z wafelkami, ech :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj ja także dawno nie widziałam wersji z wafelkami... Najczęściej widać w asortymencie sklepów klasyczną karmelową;) Trzymam kciuki za poszukiwania karmelowej z wafelkami! ;)
      pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem wielką zwolenniczką czekolad Wedel. W szczególności lubię robić różnego rodzaju desery z wykorzystaniem przepisów od https://wkuchnizwedlem.wedel.pl no i oczywiście z użyciem czekolady od firmy Wedel. Jeśli chodzi o tą czekoladę karmelową to jest ona jedną z moich najbardziej ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  4. 38 year old Software Consultant Estele Saphin, hailing from Noelville enjoys watching movies like Melancholia and Leather crafting. Took a trip to Church Village of Gammelstad and drives a Jaguar D-Type. odwiedz strone

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...