sobota, 23 sierpnia 2014

53. Co u mnie słychać?


Dawno nie było posta na blogu. Udzielałam się tylko na INSTAGRAMIE, a konto na Facebooku totalnie zaniedbałam. Ostatnio w ogóle wszystko idzie źle. Promotor wstrzymuje mi obronę - teoretycznie mam ją we wrześniu, jednak dalej poprawiam jej treść. Szukam pracy. Od dwóch miesięcy - jak to mówią - "ani widu, ani słychu". Znów musieliśmy się przeprowadzać - właścicielka wymówiła nam mieszkanie z "przyczyn osobistych", niestety wybrała moment naszych sesji.. Szukanie mieszkania w maju, które jest dosyć tanie i z jakimkolwiek standardem graniczy z cudem. Chyba tu się los do mnie uśmiechnął bo udało się, lokalizacja niestety bardzo kusi - blisko Tesco 24h, Natura, Jysk, Biedronka, Rossmann, Lidl, kilka przystanków do Wola Parku... A życie w Warszawie niestety nie należy do łatwych i tanich. A bez pracy idzie trochę ciężko. Dobrze, że czasem ktoś odezwie się do mnie na portalu OLX.PL - dzięki któremu zarobię na małe zakupy.
Przez to, że ostatnio mi nie idzie chyba w pewnym momencie się podłamałam i poddałam. Nie wychodziłam z domu, do znajomych czy na zakupy, non stop płakałam, wszystko mnie denerwowało. Dlatego się zbytnio nie udzielałam. Powoli z tym walczę i chciałabym zmieniać pewne rzeczy powoli, małymi kroczkami... Mam całe mnóstwo zdjęć nowości, z codziennych czynności, kuchni, mody czy kosmetyków. 
Też tak macie, że mimo nic nie robienia, nie macie czasu na nic? Po wyczerpującej i na szczęście ostatniej sesji nadrabiam czytanie książek, oglądanie filmów i seriali. Chciałabym dzielić się tym z Wami. Planuję spisać swoje pomysły postów i dodawać je dość systematycznie. A jak to wyjdzie? Się okaże ;)

Jeszcze w sprawie organizacji --> Czy ktoś byłby chętny zrobić mi nowy look bloga? Proszę o kontakt w tej sprawie. Może jakieś sugestie??

Najbliższy post już wkrótce (mam nadzieję;)! A czego będzie dotyczył? Sprawdźcie sami!

Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...