poniedziałek, 29 września 2014

69. Przeczytane we wrześniu 2014r.



Miało być lepiej a wyszło jak zawsze. Czy zawsze tak musi być? Nie wiem... W tym miesiącu niestety przeczytałam tylko 3 książki. Żal, nie? Wszystko przez brak chęci lub czasu. Odwieczne wymówki;) Zapraszam do moich recenzji.


fot.: empik.com







"Dla Ciebie wszystko" Katarzyna Michalak
W książce opisane zostały dalsze losy Ani Kraski znanej z "W imię miłości". Ania jest studentką, a właściwie już absolwentką medycyny. W życiu głównej bohaterki pojawiają się trzej panowie: uciekinier Daniel z kryminalną przeszłością, małego kalekę Piotrusia oraz kolegę ze studiów. Jak potoczą się ich losy? Musicie sami przeczytać! :)
Panią Katarzynę Michalak uwielbiam! Na żadnej dotychczasowej książce się nie zawiodłam. Z każdą kolejną - zdobywa moje serce! Tym razem też się tak stało. Ciekawy wątek kryminalny, szokująca historia małego chłopca.. Na dodatek powrót bohaterów Wiśniowego Dworku (i nie tylko!) oraz dalsze losy dziadka Ani - Edwarda Jabłońskiego, przemiłej Marii... Polecam gorąco!



fot.: empik.com













"Dziś jak kiedyś" Izabella Frączyk
Główna bohaterka Aleksandra pnie się po szczeblach kariery, ma wysokie stanowisko w korporacji, męża z którym są od najmłodszych lat. Jednak rozwodzi się bo mąż znalazł sobie inną, młodszą, aby go nie widzieć rezygnuje z pracy. Przyjaciółka znajduje jej biurową posadę w winiarni na prowincji. Po przybyciu Oli na miejsce, okazuje się że jest to fabryka najtańszych jaboli, gdzie szefem jest alkoholik, a czas w miasteczku zatrzymał się w PRL-u. Co na to Aleksandra? Przeczytajcie książkę i się dowiedźcie;)
Na początku nie mogłam się przemóc do książki, jednak z czasem akcja się rozkręcała. W tej pozycji także jest wątek kryminalny. Ja do końca się nie domyślałam kto mógł zawinić. Więcej nie zdradzam;) Polecam!








fot.: empik.com





"Małżeństwo we troje" Eric-Emmanuel Schmitt
Tytuł książki to jedno z opowiadań zawartych w tej pozycji. W książce znajduje się 5 opowiadań + coś na styl pamiętnika autora podczas pisania owej książki. Każde opowiadanie według mnie z innej bajki. Wszystko jednak łączy jeden wątek - MIŁOŚĆ. Opowiadania w książce czyta się jednym tchem. Ale czy całość zachwyca? Średnio.
Nie znam innej twórczości tego autora. To moja pierwsza książka. Kupiłam ją, bo miała dobre opinie na internecie. Trochę żałuję, bo chyba nie tego się spodziewałam. Książka ma ponad 300 stron a opowiadanie o tytule książki zawarte jest na dokładnie 30. Nie przepadam za takimi książkami, dlatego decyzję o przeczytaniu zostawiam Wam ;)











Czytaliście powyższe książki? Zachwyciły Was?
Napiszcie mi co lubicie czytać! ;)


Trzymajcie się ciepło!

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...