poniedziałek, 1 września 2014

57. Prezenty urodzinowe


W lipcu, a dokładnie 21. miałam urodziny. W związku z tym, że dostałam fajne prezenty postanowiłam się Wam troszkę pochwalić;)

Wiadomo, od moich dziadków i rodziców dostałam pieniążki. Które niestety rozeszły się nie wiadomo gdzie i kiedy... Dlatego też pokażę Wam prezenty, które dostałam od mojego chłopaka. Aby uniknąć niechcianych prezentów od jakiegoś czasu robimy swoje "WISHLISTY". Dzięki temu dostajemy wymarzone prezenty, a mimo wszystko jest to niespodzianka. Listy przeważnie są długie i jest w czym wybierać. Poniżej kilka odhaczonych pozycji z mojej WISHLISTY;)


1. Bransoletki/gumki z FASHIONMUFFIN.PL


2. Paletki cieni SLEEK MAKEUP i TECHNIC ze sklepu PUDEREK.COM.PL. Kolorów paletek z różnych firm było dosłownie ogrom, ja dostałam następujące:

Sleek MakeUp : Oh so special, Garden of eden; Technic : Bright eyes, Metalix
3. Pędzle do makijażu 24szt. (podróbka Bobbi Brown). Na mojej WISHLIŚCIE było hasło "pędzle Bobbi Brown", ale jak wytłumaczyć facetowi, że nie istnieje oryginalny zestaw pędzli i że są tylko w sprzedaży pojedyncze sztuki?







4. Woski Yankee Candle ze sklepu swiatzapachow.pl. Przepraszam, że nie w oryginalnych opakowaniach, ale zdjęcia były robione niedawno:)
Citrus Tango, Margarita Time
Farmer's Market, Macintosh, Home Sweet Home

Jestem bardzo zadowolona ze wszystkich prezentów. Mimo, że pędzle to podróbka Bobbi Brown sprawują się całkiem nieźle. Jeśli zechcielibyście zobaczyć moją recenzję któregoś z powyższych produktów piszcie! :)


Jak Wam się podobają moje prezenty? Wasze prezenty urodzinowe są równie udane jak moje? :)
Podzielcie się opiniami!

Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...