piątek, 8 lutego 2013

22. Błogie lenistwo

Chętnie napisałabym wartościowego posta lecz przez moje lenistwo nie mam weny...

Dosłownie NIC mi się nie chce (no może oprócz jedzenia;))!!
Z tego lenistwa aż mi się nudzi, ale nie mam pomysłu co z tym zrobić.
Czy Wy też tak macie?


Poszłabym na zakupy -OBŁĘDNE WIOSENNE KOLEKCJE KUSZĄ NIEMIŁOSIERNIE!! - ale z kasą u mnie ostatnio krucho (a nawet bardzo),
wyszłabym z domu do znajomych - ale oni jeszcze mają sesje albo nie są w mojej miejscowości...
pooglądałabym może jakiś film - zablokowali kinomaniaka i dupa...
to może jakiś serial? - jestem na bieżąco ze wszystkimi odcinkami seriali, które mnie interesują..
TV? - nie ma nic ciekawego
w necie chyba już wszystko przejrzałam...
... i jak widzicie - i tak źle i tak nie dobrze...
i nasuwa się teraz sławne pytanie: JAK ŻYĆ?!?

weheartit.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...